دیوار نوشت های آلاء


روز ششم قرنطینه

کرونا

از اسمشم متنفرم دیگه

برای سومین بار مبتلا شدم

ضعف و بی حالی و تب و لرز شدید، از دست دادن حس چشایی و بویایی

به این ویروس دست ساز موجود دو پا فکر میکنم 

چه عزیزایی و ازمون گرفت، چه حسرت ها به دلمون گذاشت

نمیدونم کی قرار تموم بشه

لعنت بهش

 

منم از جمعه درگیر شدم. 

امیدوارم بهتر شی عزیزم 

الهی
حتما برو دکتر

سلام

انشالله حالتون خوب بشه، واکسن ها رو زدین؟

سلام
دو دوز زده بودم

بلا بدور باشه ایشالا 

همه فکر کردیم تموم شده ولی متاسفانه رفتنی نیست

 

ممنون، گفتن مثل سرماخوردگیه
اما خیلی شدیده
مراقبت کنید

خیلی ناراحت شدم از شنیدنش امیدوارم هر چه زودتر خوب بشی نازنینم.

ممنون عزیزم
خداروشکر الان که دارم جواب میدم خوب شدم

سلام الان بهتر شدین؟ 

کاش زودتر ریشه کن بشه این ویروس 

سلام بله خداروشکر خوبم
الهی آمین 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan