دیوار نوشت های آلاء


آرزوهات و بغل کن

بقول قمیشی ارزوهات و بغل کن تا خدا هست زندگی هست!

ارزوهات و رها نکن یه روز بهش میرسی

بهت قول میدم 

من رسیدم...

من به ارزوی محالم رسیدم

ارزویی که از بچگی داشتم

به مخیلم نمیرسید چطوری

ولی هیچوقت ناامید نشدم پافشاری کردم

شد

هرچند اصصصصلا خودم و لایقش نمیدونم ها 

ولی همیشه تلاشم و میکنم که قدر دان ارزویی باشم که براورده کردن برام

حتی روم نمیشه بگم

انقدری این ارزو برام غیرقابل باوره براورده شدنش که از گفتنش شرمم میاد

امشب شب ارزوهاست 

یعنی حتی چیزای محال و ازش بخوایم بخواد میده...

از خودش بخوایم 

هدف چیزیه که تو براش میجنگی و به خودت ایمان داری برای براورده شدنش

ولی ارزو چیزیه که شاید خودت تنهایی نتونی بهش برسی

همه عالم دست خداست هیچ برگی بدون اذنش نمی افته اما ادمیزاده دیگه....گاهی یادمون میره خدا اون بالاییِ

خلاصه که امشب برای همه خیر بخوایم

خودش و بخوایم

برای من عشق خودش و بخواین عاقبت بخیری بخواین یه زندگی خیلی خیلی خوب بخواید

 

چقد خوشحالم برات که آرزوت برآورده شده ^_^

ان شاء الله بهترینا برات پیش بیاد♥

مرسی فاطمه گلی
ارزوهات خاطره شن

تا حالاش هم فکر کنم به خیلیاش رسیدیم ولی آرزومون یادمون رفته

دقیقا
خیلی از داشته های الانمون ارزوی بچگیمونه

ان‌شاءالله خیلی خیلی بیشتر از اینا خدا بهت بده عزیزم. تو لایق بهترین‌هایی ^_^

ممنون صنماجان همچنین عزیزم
جمعه ۱ اسفند ۹۹ , ۲۱:۲۱ ارکیده ‌‌‌‌

آرزوت نگفتنی ه؟ :)

گفتنیه

خدا رو شکرررر شاید دعای افرادی که آرزوشون برآورده شده در حق بقیه مستجاب بشه، پس دعا کنید ما رو :)

الهی همون بشه که دلت میخواد بشه❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan