دیوار نوشت های آلاء


آلاء این روزها

بسم الله

آلاء این روزها سرسخت تر با اراده تر قوی تر و محکم تر از همیشه ست

 چقدر انگیزه دارم برای ادامه دادن برای ساختن 

برای شروعی دوباره...

به امید لبخند پدر مادرم

به امید خوشحالی از ته دل خودم...

بخاطر همه اونایی که گفتن نمیتونی و نکن این کارو

فعلا که به ازدواج فکر نمیکنم چون ازدواج هدفم نیست

لذت بردن از زندگی و درس خوندن تو رشته مورد علاقم هدفمه

ولی قطعا اگر بخوام ازدواج کنم خوشبخت ترین ادم خواهم شد 

چون هم با چشمی باز انتخاب میکنم هم بهتر زندگی میکنم

الان خودسازی میکنم دوره های روانشناسیم و میرم

مراقب حال روحی خودمم حسابی

خلاصه که کلی انگیزه دارم برای اینده ی خودم

الحمدالله 

خیلی خدارو شاکرم

این روزا دائم درحال شکرگذاری ام و واقعا حالم خوبه باهاش

قطعا خوشبخت ترین خواهی شد ، دنبال کردم ، دنبال کن

حتما
خوش اومدین به وبلاگ من
چشم

عزیز دلم :)

خوشحالم که حالت خوبه. امیدوارم همیشه بهترین باشی :)

مرررررسی عزیزم❤❤❤❤
منم برای تو کلی ارزوهای خوب دارم

چقدر عالی که تلاش می‌کنی برای بهتر شدن خودت و همه چیز، بهترین‌ها برات پیش بیاد ^_^

مرسی عزیزدلم
تا هستیم باید تلاش کنیم حالمون خوب بشه

بهترین هاا واست رقم بخوره و همیشه حالت خوب باشه آلا عزیز💜❣💫

ممنون عزیزدلم همچنین

الهی بهترین ها نصیبِ قلب مهربونت آلا عزیزم:)))) 

 

منم چالشو شرکت کردما بخونش:))) 

دبم بلاااات یه ذرهههه شده بود عزیزترینم 
حتماااا

چقد دلم تنگ شده بود بیشتر بیا🌹❤

وقت میکنم اولین جایی که میام اینجاست

الحمدلله💙

هذا من فضل ربی❤

چقدر خوشحالم که حرفا رو ازت می‌شنوم آلاء

خدا رو شکر:)

فدای تو بشم لیالی عزیزم

خوبه که همه چی خوبه:)

بهتر ترم میشه😍

قطعا موفق می‌شی شکی ندارم :)

توکل بر خدا 😍😍

امیدوارم که همیشه لبخند به لب داشته باشید :)

خیلی ممنونم ازتون
همچنین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan