دیوار نوشت های آلاء


الان خوبم

حال بد که هست

اما نباید بهش پر و بال داد و پرورشش داد و درش موند!

امروز ترتیب دادم از خونه بزنم بیرون با آبجیمینا و مامانینا رفتیم یه وری هوا خیلی هم سرد بود اما کنار اتیش و چای آتیشی گرم شدیم و دلامونم با خنده و شوخی و کنار هم بودن گرمتر شد

الحمدلله...

غروب هم با خواهرزاده هام رفتیم پیاده روی تو اون محوطه خاطرات دوره جوونی و نوجوونی خودم و براشون تعریف میکردم و از خنده ریسه میرفتیم...

غروبی هم مدیرم زنگ زد ازم خواهش کرد فعلا برم شرکت

تا نیرو جام بیاره،

گفت هروقت خواستی برگردی در شرکت به روت بازه، کافیه با خودم تماس بگیری و برگردی...

منم قبول کردم گفتم فعلا برم دستمم خالیه، تا کارم و راه بندازم و بگیره و پول بیاد دستم، خیلی طول میکشه، حداقل تا عید دووم بیارم تو شرکت پول تو حسابم باشه بعد ان شاءالله کسب و کار خودم و کنارش راه بندازم با توکل برخدا.

باید ساعت خوابم و تنظیم کنم!

برنامه ریری داشته باشم

و یکم سخت کوش تر باشم.

 

چه بارون قشنکی میباره

چه خوبه سقف خونه شیروونیه و صدای بارون به وضوح شنیده میشه

خدایا بخاطر این سقف و این آشیونه و این بارون قشنگت و سلامتی و تندرستی هزار مرتبه شکر

عاشقتم دیگه❤

فقط خودت لایق این عشق و محبتی خداجون❤

اینکه من عاشق تو ام منتی نیست خودت منت گذاشتی سرم این عشق یه عمر یه طرفه بوده!تازه اتصال اینور برقرار شده و دو طرفه شده😍

خوش به حالتون با عشق دو طرفه تون😊😁👋

ما رو هم دعا کنین :)))

عاشقمونه منتظره ما یه گوشه چشم نشونش بدیم خودش میاد دل و میبره

ایام به کام آلاء جان :)

ممنون فرناز جونی

انشالله همیشه حال دلت خوب باشه🙃❤

مررررسی عزیززززز دللللم همچنین گلم
شنبه ۱ آذر ۹۹ , ۰۸:۵۲ لوک خوش شانس

سلام کار خوبی میکنین گردش و تنوع خوبه، روحیه ادم عوض میشه.

مراقب کرونا هم باشین 

سلام باغ شخصی رفتیم کرونا اونجا نبود
روزی نیم ساعت پیاده روی به برنامم اضافه شده
خیلی عالیه 

آفرین آلاء جانم

قربونت برم بهار جووووونم

چقدر خوب:)

ان شالله روزبه روز بهتر و بهتر بشی🌹❤

مرررسی عزیز دلم ❤❤🌹😍

خوش بحالت بوده پس

البته میگن هوا بارونیه زیرش نرین برای کرونا

همش دل میگیره باز میشه.... 
هوای بارونی میشوره میبره

همیشه خوب باشی :)

ممنون عزیزدلم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan