دیوار نوشت های آلاء


مهربان ترین امام

سلامی به بلندای آسمان

مهربانترینم....

دلسوزترین

پدر مهربانم....

میدانم که اعمالم از شما پوشیده نیست

اما چرا این روزها کمتر حواسم به اعمالم و شماست!

قبلترها بیشتر مراقب قلب نازنینتان بودم

که از من نرنجد!

غفلت از یار گرفتار شدن هم دارد😔

این گره های کور زندگیم بخاطر غفلت از شماست

امشب با تمام وجود به اغوش پر مهرتان پناه می اورم....

چشمانم را بستم خودم را در اغوشتان تصور کردم

چقدر لذت بخش بود...

مهربانترین پدر♥

امامم مواظب قلبم باشین

همین

:):

گریه و لبخند درهم

سلام

چه دلنوشته خوبیه... 

واقعا لذت بخشه آغوش امام بودن:(

سلام
تنها چیزی که ارومم میکنه تصور کرذن خودم تو حرم امام رضا و گذذشتن سرم رو زانوهاشه
و اغوش امام زمان وقتی از همه جا میبرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan