دیوار نوشت های آلاء


ندبه بخوانیم و عاشق شویم

اخرین باری که ندبه خوندم فکر کنم شش ماه پیش بود!!

در نظرم دعای طولانی ایه همیشه!!!!

صبح که بیدار شدم حس کردم خیلی دلم برای امام زمان تنگ شده!

شایدم دل امام زمان برای من تنگ شده بود!!!

دعای ندبه لاستادفرهمند و دانلود کردم و پلی کردم و مشغول شونه زدن موهام بودم دیدم نمیچسبه!

مفاتیح و اوردم و اون عربی میخوند با سوز دل من همزمان معنی و میخوندم و زار میزدم

انگار کتاب قصه بود از پیامبر میگه میرسه به حضرت علی و از فضایلشون میگه و شهادتشون ..  .

اَینَ ها شروع میشه ادم میخواد داد بزنه بگه این بقیه الله

اَینَ الطالب بدم المقتول بکربلا کجاست انتقام گیرنده خون حسین....

اَینَ ها ادم و اتیش میزنه....

کی گفته ندبه حتما باید جمعه قبل طلوع خونده بشه!

هروقت عشق کردید با امام زمان عشق بازی کنید ندبه بخونید😭

دلم برات تنگه مهربونترین

بعد از خدا میخواد دلمون و اروم کنه

آخ مردم براش...

جمعه ۱۱ مهر ۹۹ , ۱۱:۲۱ نویسنده گمنام

مخاطبم شما نیستید

خیلی ها هزار تا دعا و روضه و شعار میدن ولی همون هایی هستند که در مقابل امام زمان می ایستند

مخاطبم شما نیستید
در میان این همه اگر تو چقدر بایدی.... 
سعی کنیم وصل بشیم... 
همین ندبه شاید یه روز من و متوجه حضرت کنه باز غفلت دلمو سیاه میکنه

الهی به حاجت دلت برسی

چه تسبیح قشنگی ^_^

الهی ظهور حضرتش... 
چشماتون قشنگ میبینه

عکس دوم قشنگ تره :)

تا حالا ندبه نخوندم... دعایی که به نظرم باحال اومد یکی ابوهمزه ثمالی بود و یکی کمیل...

 

البته خیلی وقته نخوندمشون...

عکس اول و. برای اشتوری گرفته بودم
عکس دوم پروفایلم😅😅
ندبه عششششششقه عششششق من دیر به دیر میخونم
حتما با صوت فرهمند بخون سوز عجیبی داره
معنیش و بخون
کمیلم عشقه
دعاها کلا عشقن
من جدیدا با صحیفه انس گرفتم خیلی خوبه

خیلییی ممنون

که یادم انداختید باید دلم برای امام زمانم تنگ بشه ...

التماس دعا
انگار اماممونم دلش برای ما تنگه.... 

التماس دعا ...

درسته هیچ کسی نگفته حتما باید صبح جمعه باشه و نشه بقیه روزا خوند، هر روزی میشه

ولی وقتی همه یه روز و یه ساعت مشخص میخونن یه لذت دیگه ای داره...( به نظر من )

من خودم خیلی وقتا جمعه بعد نماز نرسیدم بخونم و از خیرش گذشتم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan