دیوار نوشت های آلاء


ببخشیدم _دعا کنید

ببخشیدم بچه ها اینجا شده غم کده

شما دعا کنید آلاء حالش خوب شه!!!

چه برو.بیایی داشتیم اینجا

میدونم حوصله خوندن دیگه ندارید بس که مینالم

ببخشیدم!خودمم خستم از این وضعیت...

بخدا که دلم لک زده برای خنده و شادی

گاهی برای خنده دلت تنگ میشود

گاهی دلت تراشه ای از سنگ میشود

دلم تو این دوحالت گیره

دعاهای شما همیشه رسیده همیشه حالم و خوب کرده

اینبارم برای حال دلم دعا کنید

باید از سمت خدا معجزه نازل بشود

تا دلم،،، باز دلم،،، دل بشود....

دعا کنید خدا گناهامم ببخشه شاید از حجم مشکلاتم کمتر بشه یکم

سنگینی دلم سبکتر بشه

سر درد و قلب دردها تموم بشن،همش از ناراحتیه...

خودم صدام به خدا نمیرسه انگار دعاهام اثر ندارن...

دعا کنید از ته دلتونم دعا کنید برام♥

یا رئوف یا رحیم....

 

انشالله همیشه حال دلت عالی 

لبت خندون

تنت سالم 

مررررسی عزیزم
همچنین برای شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan