دیوار نوشت های آلاء


شهادت حاج قاسم سلیمانی

انا لله و انا الیه راجعون

حاج قاسم سلیمانی

 اسمت هم لرزه به جونشون مینداخت...

.

بقول حضرت آقا شما برای ما شهید زنده ای....

خبر شهادتتون تلخ ترین خبری بود که شنیدم... بکشید مارا ملت ما بیدارتر خواهد شد...

ذوالفقار رهبرم

#فاتحه

#آمریکا_جنایتکار

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

13/دی/98

پ ن:بعد از نماز صبح نت و روشن کردم بچه ها پیام دادن که حاج قاسم شهید شد و سپاه تایید کرد

اشکام سرازیر شد

نماز بابا که تموم شد گفتم بابا حاج قاسم شهید شد

یه ساعت گریه کرد بعدش با یه حالتی گفت مجازی دروغ بگه شاید

گفتم نه تایید کرده سپاه خبر رسمیه

دوباره نشستیم به گریه...

فرزندان ما امروز را فراموش نخواهند کرد...

انتقام تک تک این خون های به ناحق ریخته شده رو میگیرم

#آمریکای_ترسو

بقول خمینی کبیر:

دلیل عجز شماست که متفکران مارا در سیاهی شب میکشید

منطق آمریکا منطق ترور است....

.

💔💔💔💔💔💔 🌹‏شهادت جامه‌ای بود که جز آن برازنده حاج قاسم نبود. اما آمریکا باید بداند بهایی را بابت این حماقت خواهد پرداخت که در مخیله سران کاخ سفید نمی‌گنجد.

🌹شهادت مالک اشتر علی تبریک و تسلیت باد

 

:((

😭😭😭😭💔💔💔🖤

من مطمئنم امریکا قصد ترور نیروی حشدالشعبی همراه ایشون رو داشته و از حضور سردار اونجا خبر نداشته وگرنه همچین غلطی نمیکرده, حالا ببینید من کی گفتم

لطفا این اشتباه را نکنید!
اگر شما هم از افرادی هستید که باور کردید ترامپ به تنهایی تصمیم به ترور حاج قاسم را گرفته است در اشتباهید...
همه کنگره آمریکا چه چپ ها و چه راست ذاتا از این تصمیم رضایت دارند، اینکه خود آمریکایی ها دیوانگی ترامپ را بهانه می‌کنند تا ژست حقوق بشری شان راحفظ کنند و مسئولیت کارشان را نپذیرند فریبکاری است.
تمام حکومت آمریکا صدر تا ذیل مسئول این تصمیمند و همه شان همانطور که رهبری اشاره داشتند متحمل هزینه ی سنگینی خواهند شد.
شاید بشود پذیرفت که آمریکا تصادفی در بمبارانش حاج قاسم و همراهانش را به شهادت رسانده و بعد از این حادثه متوجه حضور سر نشینان اتومبیل حاج قاسم شده، اما هرگز نمی‌توان پذیرفت ترامپ به تنهایی تصمیم گرفته... 
دست همه اعضای کنگره و سیاست مداران آمریکایی به خون شهید سردار سلیمانی و همراهانش آغشته است... 
حواسمان باشد با دیوانه جلوه دادن ترامپ و با فردی خواندن تصمیم شهادت حاج قاسم به طرفداران مذاکره بُل ندهیم... 
این یک تصمیم آمریکایی است نه ترامپی... 

تسلیت میگم خواهری :(

گریه امان نمیدهد

لعنت به جنگ و بانیانش

روحش شاد

دیگه با آمریکا پدر کشتگی داریم
شنبه ۱۴ دی ۹۸ , ۱۱:۲۹ ناصر دوستعلی

:(

:'(

چه روز تلخی بود

 

از اون بدتر توهین ترامپ بود به حاج قاسم

 

ای کاش مرد جنگی داشتیم وانتقاممونو می گرفت

 

حاج قاسم برای ما دعا کن

خیلی تلخ
ایام الله بود
فعلا یه سیلی زدیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan