دیوار نوشت های آلاء


آشتی با نهج‌البلاغه 1

و درود خدا بر او فرمود:

خدایا به تو پناه می برم که ظاهر من در برابر دیده ها نیکو،

و درونم در آنچه که از تو پنهان می دارم، زشت باشد،

و بخواهم با اعمال و رفتاری که تو از آن آگاهی،

توجه مردم را به خود جلب نمایم،

و چهره ظاهرم را زیبا نشان داده با اعمال نادرستی که درونم را زشت کرده به سوی تو آیم،

تا به بندگانت نزدیک، و از خشنودی تو دور گردم.

برگی از نهج البلاغه  حکمت276

تفسیر و تامل با خودمون.... 

عالی بود...ممنونیم.

کاش بتونم شروع کنم به خوندن نهج البلاغه

دعا کنید.

گفتم برای شروع یه تو دهنی به خودم بزنم توهم تقوا برم نداره...
از حکمت ها شروع کنید
از اخر به اول میخونم خودم

حکمت ها رو تموم کردم! الان نمی دونم نامه ها رو بخونم یا خطبه ها رو.

نامه هارو از اخر به اول بخونید
سبک تره وقتی تموم شد برید سروقت خطبه ها خطبه ها هم از اخر به اول

ممنون آلاء جان 

قربانت عزیزم🌹🌹

سلام.موفق باشید

سلام  ممنون

مرسی عزیزم 💋

قربونت عزیزم
گوارای وجود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan