دیوار نوشت های آلاء


کربلا _ناامنی_اربعین_پیاده روی

اللهم ارزقنا شفاعه الحسین 

خیلی عصبی گفت اقا جنگه! جنگِ کجا میخواید برید!!!

عقل ندارید؟!؟ 

من فقط با لبخند نگاش میکردم :)

عقل نداریم دیگه 

عاشقیم❤️

وقتی جنگه وقتی ترور میکنن وقتی خودشون و میکشن ما اربعین نزیم یعنی کارمون درسته 

مسیری که انتخاب کردیم درسته

بکشید ما را، بکشید مارا ملت ما بیدار خواهد شد... 

ما ثابت کردیم که از مرگ هراسی نداریم

ما از تبار سلمان فارسی و همت ها و حججی هاییم...

بخدا قسم اگر یقین داشته باشم رفتنم به این سفر هیچ بازگشتی ندارد باز هم از راهی که انتخاب کردم پشیمان نخواهم شد...

ان شاءالله اربعین به ظهور ختم خواهد شد... 

اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب

حلال بفرمایید دوستان

 

رفتید برای ما دعا کنید

حتما فراموشمو ن نکنید

امروز لیست مینویسم
حتما اسمتون و مینویسم تا یادم نره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan