دیوار نوشت های آلاء


تجارتی به نام بیماری

احساس میکنم بیماری ماها شده منبع درآمد برای خیلی ها

پزشکا هیچ تلاشی برای بهبود هیچ بیماری ای نمیکنن

فقط علم پزشکی تلاش کرده بیماری هارو کنترل کنه

اونم خیلی جاها موفق نبوده!

یجارو کنترل میکنن صدجای دیگه رو از کار میندازن!

حتی اونهایی که به اسم طب سنتی و اسلامی دارن کار میکنن باز درمان نمیکنن!!!

اگه ماها درمان بشیم اونا بیکار میمونن!!!!

تو این چندسال نشنیدم بگن داروی درمان یه بیماری کشف شده

بقول اقای دکتر تنها بیماری که درمان داره سرما خوردگیِ!

خدا خیر بده اونی که دارو سرماخوردوی و کشف کرد وگرنه خدا میدونه سالانه چند نفر سرطان سرماخوردگی میگرفتن و براثز سرماخوردگی از دنیا میرفتن!!! 

درسته برخی از پزشک ها به فکر جیب و زد و بند با داروخونه هستن و اصلا به مریض توجه نمیکنن

ولی دکترهای هم داریم که دغدغه مریض رو دارن 

ی دکتر میشه فرشته نجات 

ی دکتر میشه قاتل جون 

پزشک خاصی منظورم نیست
کلا علم پزشکی!
برای درمان بیماری ها هیچ اقدامی نمیکنن!!!
فقط دارو تولید میکنن با هزینه های بالا 
و هرروز هم یه مریضی جدید به وجود میاد
باور کن میشینن فکر میکنن چطور یه مرض جدید بوجود بیاریم😂
با ساخت داروهای مختلف برای یه بیماری و اسیب زدن به بقیه اعضای بدن

عزیزم 

نه خوب اون یکی دیگه غیر از دکترها انجام میدن یکی همین تغذیه های که داریم 

روغن هارو کی تولید میکنه؟
همه چیمون دست کاری شدست
همه چیمون سرطان زاست!
تراریخته رو کی اورد؟ 
وای فا  
دکل های ایرانس و همراه اول  تو هر محله!!! 
چه بلاها دارن سرمون میارن و خبر نداریم! 
تو محله ما دوتا دکل هست کوچه روبرویی دکل ایرانسل 
ته کوچه دکل همراه اول
برادرزاده من با نقص عضو دنیا اومد دکتر گفت بخاطر اون دکل هاست
امواج نمیذارن رشد بچه کامل بشه
یکی هم تو همین محل فلج مادرزاد دنیا اومد! 
به همسایه ها میگفتیم بیاید جمع شیم شکایت کنیم این دکل هارو بردارن میگفتن نه نمیخواد سرعت اینترنتمون میاد پایین! !! 
من که باورم شده دارن دستی دستی مریضمون میکنن و خبر نداریم
تغذیه ده درصد میتونه موثر باشه، اون ده درصدم بخاطر موادی که اینا تولید میکنن و بالاجبار ما مصرف میکنیم 


ای وای :(

سلامتی مهم یا سرعت اینترنت جهل تا این میزان

دقیقا از همین جهل سواستفاده میکنن لعنتی ها

بزرگترین تجارت دنیا تجارت دارو هستش جوون من و شما هم براشون اهمیتی نداره

قرص سرما خوردگی هم فقط عوارض سرما خوردگی رو از بین میبره نه خود سرماخوردگی چون برای درمان سرما خوردگی چهار روز زمان لازمه و شما چه قرص بخوری چه نخوری بدن خودش درمانش میکنه

 

دقیقا اولین باری که رفتم پیش یه دکتری وقتی جواب تیکه برداری و دید
یه لبخند زد و با چشمای ذوق زده گفتم آااااااای بیییییییی دیییی😍
بعد سریع یه نسخه نوشت و بروشور تبلیغ یه دارو رو داد دستم چندتایی از اون هم رو میزش بود
گفت برم از داروخونه ای که خودش گفت دارو رو بخرم و این کاغذم بدم بهش
هیچوقت برق چشمای اون دکتر یادم نمیره
رفتم و نسخم شد نهصدهزار تومن نسخه دوهفتم

فشار بیماری و زندگی باعث شده به یه قشر پرجمعیت تهمت بزنید..حواستون هست؟

به آخرت؟ به خدا؟

 

منطق تون به قدری ضعیفه که نمیخوام چیز بیشتری بگم...

براتون آرزوی سلامتی میکنم

 

در ضمن صرفا جهت اطلاع تون میگم که

اون کسی که باید داروی یک بیماری رو بسازه بهش میگن داروساز و به اون علم میگن علم داروسازی

 

ربطی به پزشکی نداره

 

در ضمن طبق یه قاعده کلی چون اغلب سرما خوردگی ها ویروسی هستن هیچ دارویی برای سرماخوردگی نداریم

اون دکتری که این حرف رو بهتون زده شک کنید به مدرک ش

سلام
اولش نوشتم احساس میکنم
این ها احساساتم بود
و بعد گفتم علم پزشکی
کار از ریشه خرابه 
شما که دانشجدی پزشکی هستید سر درس کلاس هایی میشینید که کسای دیگه کتاب هاش و نوشتن
اگر مثل من تگام زندگیتون و توی بیمارستان ها دربه در بودید شاید این احساساتم و درک میکردید!
دکترهای بی اعصاب 
دکترهای پر مدعا 
حتی منشی هاشونم اعصاب ندارن انگار ما باعث شدیم اونا دکتر نشن! 

سلام

 

من هم اولش نوشتم که به خاطر فشار عصبی

 

درضمن من در آستانه شم

 

و این که خودم هم به خاطر مشکلات ریوی و کبدی قبلا در به در بیمارستان ها و مطب ها ودکتر های بی اخلاق که سهله دکتر های بی وجدان شدم!!!وکاملا درک تون میکنم

 

 

مثل هر شغل دیگه ای مثل هر آدم های دیگه ای تو شغل پزشکی دکتر های بی شرف هم داریم ولی خدا وکیلی تعدادشون در مقابل اون هایی که وظیفه شون رو عالی انجام میدن خیلی کمه واقعا خیلی کمه

 

انصاف نیس امثال من هم در آینده به پای اون ها بسوزیم و فحش و تهمت و...تحمل کنیم

 

نه واقعا این که بخواهیم بگیم کار از ریشه خرابه و چون کتاب ها رو از قبل نوشتند و این حرف ها چیزی شبیه توهم توطئه اس چون واقعا زور علم پزشکی تا همین جاست مثال براتون میزنم که خیال تون راحت بشه!

چند وقت پیش کشور دوست و برادر و هم پیمان اسرائیل تونست چاپ گر قلب مصنوعی بسازه خب همین مافیا که شما میگی به خاطر پول بیشتر دارن این کار رو میکنن جلوشون رو نگرفتن!!!

این یعنی چی؟؟یعنی پول دلال قلب پر!پول عمل جراحی سخت پر!!پول نگه داری قلب تو دمای انجماد خاص پر!!!

 

خوب اگه این ها به فکر پول در آوردن بودن که نمیومدن قلب مصنوعی بسازن؟!

 

و هزاران روش نوین جراحی که همش  به ضرر جیب دکتر ها و به نفع سلامتی و طول عمر ماست

 

 

دکتر ها اگه بی اعصاب اند باور کن بعضی هاش به شرایط کار برمیگرده هر چند من هنوز پای حرف هم هستم که دکتر بی شرف هم داریم

 

 

در مورد منشی ها نگو که دلم خونه خووووون ها یعنی!!

یکی از فانتزی هام اینه که بعد تخصص گرفتن وقتی منشی م داره بیماری رو اذیت میکنه یهو از اتاق بیام بیرون جلو اون همه آدم بزنم تو صورت ش و اخراااج

 

منشی ها اعصاب دارن نشون به اون نشون که 24 ساعته با دوست پسر هاشون حسابی ل.ا.س میزنن ولی به بیمار که میرسه توهم میزنن که دکترن و حسابی کلاس میذارن!!

پست بعدی کامل توضیح دادم
وقتی میرم بیمارستان یک هفته تمام به همه چی بد بینم
و داروهام و نمیخورم و فحش و نفرین نثار دکترم میکنم
همسرم هم تو بیمارستان کار میکنه! اون هم دلش خیلی خونِ
گاهی حس میکنم بعضی از منشی هارو رفتن از تیمارستان اوردن نشوندن اونجا یا باغ وحش!!!
من اگه یه روز دکتر بشم شرایط خیلی خیلی سخت میذارم برای پذیرش منشی
تو شهرستان ها و شهر های دور افتاده دکتر خوب خیلی کمه یا بعضی تخصص ها دکتر نداره!
ما چسبیده به کرجیم ولی دکتر پوست نداریم
یه متخصص خوب برای گوارش نداریم!
یه متخصص درست حسابی برای گوش و حلق و بینی نداریم!
برای کوچکترین چیز باید راه بیفتیم تهران 
خود من با مشکل روده و وضعیت داغان برای رفت و امد 5صبح از خونه درمیام که ساعت 8بیمارستان باشم بعد با یه منشی وحشی روبرو میشم اول صبح گند میزنه به اعصابم و میرم تو صف نوبت و بعد از یکی دوساعت دکتر بی اعصاب و میبینم و یه مشت قرص با عوارض بالا برام مینویسه و باید بیفتم دنبال قرص و بیام خونه تا برسم خونه هوا تاریک شده
یک هفته هم زمان میبره تا خاطره این روز تلخ از ذهنم بره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan