دیوار نوشت های آلاء


عذاب_کار فرهنگی

یکی از عذاب های من تو دنیا اینه که بخوام با آقایون کار کنم

و جدیدا پی بردم بزرگترین عذاب میتونه این باشه که مسولیت یه گروهی و بهم بدن و زیر مجموعه هام همه اقا باشن و من کوچکترین فرد مجموعه باشم😭

و فردا یه جلسه توحیهی باید بذارم و اقایون و برای کاری توجیه کنم که خودم توجیه نیستم😭

کارهای فرهنگیمون همه ضربتی و جوگیرانست

بهش میگم من خودم توجیه نیستم میگه توکل کن به خدا... 

خدایا من و توجیه کن در رویای صادقه

 

صبح نوشت:تا صبح خواب جلسه دیدم و دو تا ایده هم اومد تو سرم😅

چرا خودتو اذیت میکنی؟

استراحت کن لطفا

امروز خیلی حرص خوردم از دستشون
تسبیح به دست هایی که به طرح و ایده هام میخندیدن و تمام تلاششون و میکردن طرحام و زیر پا له کنن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan