دیوار نوشت های آلاء


چارچوب

هرکسی برای خودش چارچوب هایی داره و این چارچوب ها براش مهمه!

یکی از مهمترین چارچوب ها برای من صمیمیت با جنس مخالفِ

هیچوقت دلم نمیخواد با یه اقا صمیمی بشم!!!

نه اینکه قربون صدقش برم! اینکه من و جای شما تو صدا کنه از نظر من احساس راحتی میکنه! هیچوقت هیچ مذکری و تو صدا نزدم!!!! همیشه خیلی محترمانه صحبت کردم و این توقع رو هم دارم که مثل خودم باهام برخورد کنه!

و نقض این قانون و بی احترامی به خودم میدونم

با برادرشوهرم تو یه خونه زندگی میکردیم و الان هم تقریبا هر روز باهمیم!!! ولی تا بحال نه به اسم صداش کردم و نه مفرد!!!

این افتخاراتم نیست، چارچوب های منه

و کسی بخواد صمیمی بشه بی احترامی ای نمیکنم با حفظ احترام از اون شخص فاصله میگیرم و کاری میکنم خودش بلاکم کنه😂

خداروشکر از اون ادم عوضی ای هم که قبلا راجبش حرف زدم دیگه خبری نیست و کاری به کارم نداره. انقدر بی محلی کردم و پیام هاش و نخونده حذف کردم فهمید ه داره وقت خودش و هدر میده... 

من تخس نیستم، ولی با جنس مخالف ترجیح میدم یه دختر مغرور باشم!

اقایونی بیان اونهایی که به وبشون سر میزنم قابل احترام هستن، با این که چندسال به وب هم سر میزنیم ولی الحمدالله صمیمیتی به وجود نیومده و این نشونه شخصیت و اصالتشونه، ممنون. 

به چارچوب هم احترام بذاریم😊

 

 

سلام :)

درود بر شما و چارچوب ها شما

سلام
درود بر شما

خیلی پست خوبی بود 

عاشق چهارچوبت شدم :) 

چارچوب های دیگه هم هست سر فرصت میگم😎

چقدر خوب 

حتما بگو 

مشتاقم بخونمشون

حتما البته شاید چارچوب هام برای بقیه مسخره باشه اما خط قرمز های منه

من هم به دخترهای هم سن وسال خودم بعضی اوقات سلام نمی کنم... 

تو دانشگاه اصلا وارد کلاسی که پسرها نبودن نمی رفتم و سلام وعلیک که جا خودش... 

حتی چندبار جواب سلام هم ندادم... 

رفیقام بهم می گفتن این کارت بیشعوری 😁

ولی حدیث حضرت امیره که به زنای جوان سلام وعلیک نمی کرد... 

جواب سلام ندادن بی ادبیِ!!!
ادم میتونه خیلی خیلی محترمانه با یه جنس مخالف صحبت کنه در حیطه کاری و تحصیلی
وقتی کسی احساس راحتی کرد باید توجیه بشه!

دقیقا منم خوشم نمیاد :|

والا بوخدا

😉😉

😉☺️

چه چارچوبی!

این روزها رعایت نمیکنن!!! 

چیزی که حس میکنم بلد نیستم ، همین دفاع از چارچوب هامه ...

تمرین کنید ملکتون میشه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan