دیوار نوشت های آلاء


بیچاره اسلام

دلم برای دینی میسوزه که افتاده دست ما!!!!!

مغزم داره منفجر میشه بخاطر بحث کردن با یه ادم پر مدعا

اسلام خیلی غریب افتاده واقعا

دلم میخواد فریاد بزنم بگم به داد اسلام برسیم! نرسیم

ولش کنیم!!!!

دین و هرطور عشقمون کشید تفسیر نکنیم😭

خدایا شرمنده که نشناختمت و نتونستم درست بشناسونمت

میشه خودت خودت و بهم بشناسونی

خودت میدونی چه راه هایی و رفتم برای پیدا کردنت

اما هربار دورتر شدم و راه برام ناهموار شد

میگن برای اینکه خدارو بشناسی باید خودت و بشناسی

چطور خودم و بشناسم!!!! یعنی چی این حرف

کتاب ضرورت خودشناسی و خریدم که بخونم امیدوارم کمک کنه.... 

دلتنگتم.... 

خدااااااااااا 

شنبه ۱۲ مرداد ۹۸ , ۰۰:۳۷ معلمی از جنس اینده
سلام
حتما این کتابی رو که خریدی کمکت می کنه:)))
سلام از فردا شروع میکنم به خوندن امیدوارم
سلام آلا :)
شبت بخیر😍❤️
سلام نبات
عاقبتت بخیر
واقعا...

همین که دغدغشو داری یه دنیا می ارزه:)
😔حیف که دغدغم به درد نمیخوره😭
سلام
کتاب‌های آقای طاهرزاده مناسب هستند؛ مثلا آشتی با خدا از طریق آشتی با خود راستین. سیر مطالعاتی کتاب‌هاشون را هم در سایت لب‌المیزان میتونید پیدا کنید.
سلام
یه دوستی هم همین کتاب و سایت و پیشهناد دادن 
ان شاء الله که خیره حتما میخونم ممنون
هاپ هاپ😋
اوهوم⁦☺️⁩
😅
بلی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan