دیوار نوشت های آلاء


درد

درد جزئی از زندگیم شده... 

خدااااااااااا تحملم داره تموم میشه...

به معنای واقعی تمام تنم درد میکنه... 

خدایا بخاطر اون روزهایی که درد نداشتم و یادم رفت شکرت و بجا بیارم هزاران بار شکر

اگه همزمان کلیه و سر و دل و روده ومعده مفصل و چشم و قلبتون 

درد نمیکنه از ته دلتون خداروشکر کنید

همه اینها عوارض یه درد کوفتیِ!!! همه با هم حمله میکنن!!!

دارم کم کم، کم میارم... 

چیزی نمونده یه سال بشه...

صبح نوشت:

یکم از اون دردها رفتن پی کارشون الان... 

دلم میخواد به خودم بگم همه چی درست میشه تو اصلا غصه نخور 

خدا هست... 

خدا بلده چیکار کنه

بسپار به خودش... درد داده درمونم میده

درمونش هنوز کشف نشده یه روز یه اقایی میاد.... دوا درد همه دردای لاعلاج دست اونه

اخ که من منتظر اون روزم.... 

اما تو کوه درد باش

طاقت بیار و زن باش😊

میدونستید تحمل درد تو خانم ها خیلی بیشتر از مردهاست... 

همونقدر که ریحانه ایم، صبور هم هستیم😊چیگده خدا مارو با دقت افریده

خدایا مرسی

همه چیز درست میشه..
امیدوارم
:(
خوبم الان بخند
امیدواری کافی نیست..تلاش و اراده هم ضمیمه کنید
من تلاش خودم و میکنم
بدنم حالیش نیست دیگه،
داروهایی که استفاده میکنم عوارض داره روزی هشتا قرص با دوز بالا😊
:( 
نمیدونم چی بگم،ناراحت شدم:( 
انشاالله حالتون هرچی زودتر خوب بشه وبهبود کامل پیدا کنید...

یه بیت ازیه شعریه مدام باخودم میگمش
که درد حرف نیست درد نام دیگر من است...
پستو خوندم دوباره یاد همین بیت ازشعر افتادم...
ولی خدا بزرگه... پشت هراتفاقی حکمتی هست...
شاید پاداشی شاید سبک شدن باری شاید قوی شدن ایمانی...
و شاید عشق خالق به مخلوق ...

انشاالله همه چی درست بشه❤


الان اینطور شدم که یه روز وقتی درد ندارم از شدت شوق میخوام بمیرم😂
جمعه ۲۱ تیر ۹۸ , ۰۷:۴۰ معلمی از جنس اینده
انشا الله که خدا هم کمت می کنه 
جمعه ۲۱ تیر ۹۸ , ۰۸:۰۳ معلمی از جنس اینده
انشا الله که خدا هم کمکت می کنه 
ان شاء الله 
یا من اسمه دواء و ذکره شفاء...
برات آرزوی سلامتی دارم خواهرم، از صمیم قلب از خدا می‌خوام تنت سلامت و دلت شاد باشه...
چقدر ارومم میکنه این اسم... یا من اسمه دوا
ممنونم، الهی دردمند نشید
انشالله خوب بشی  ! درد خیلی بد 
الهی هیچکس درد نداشته باشه
:(
بهترم
خداروشکر پس:)
شب دردها هجوم میارن
صبح خودمم یادم میره
آخی عزیزم:( 

خداروشکر بهترید
انشاالله سلامتی کاملتونو بدست بیارید
کاملاً درکتون میکنم....
ممنون عزیزم
سلامتی هم نشد اشکال نداره الهی خدا صبر بده فقط
جمعه ۲۱ تیر ۹۸ , ۱۴:۴۵ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
عزیزم ایشالا هرچی زودتر بهبود پیدا کنی، خداسلامتی بده🌼🍃
ممنونم از دعات
سلام
ان شاءالله همه ی اون آلام و دردها ازتون دور بشه ...
سلام
ممنون میم آلارو ندیدم! گفتم چرا باید الا ازم دور باشه؟  !! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan