دیوار نوشت های آلاء


شور بیشعوری و در اوردن دیگه

اینکه من 27اردیبهشت عروسی کردم و 1خرداد اهالی محل از من میپرسیدن بچه نداری و زیاد جدی نگرفتم

ولی وقتی از همون روزهای اول بهم فشار میاوردن که بچه بیار بچه بیار و نمیفهمیدم و بازهم برام اهمیتی نداشت حرف هاشون

با همسرم اولِ زندگی مشکلات زیادی داشتیم تصمیم گرفتم از اوردن بچه خودداری کنم تا مشکلاتمون کمتر بشه بعد راجبش تصمیم بگیریم

حالا که دوسال از زندگی مشترکمون گذشته مردم بد پیله میکنن!!!

بچه بیاااار!!! چرا بچه نمیاری!!! با یه غضبی هااااا!!! انگار دعوا داشته باشن...

دیشب که رفتم مسجد یه خانمی اومد سمتم من نشسته بودم تسبیح تو دستم دستش و اورد جلو فکر کردم میخواددسن بده

دستش و گذاشت رو دلم!!!! گفت ببینم خبری نیست!!!

همینجوری هاج و واج نگاش کردم

گفت این دفعه بدون بچه بیای آبروی تو رو میبرم من:||

دقیقا همین لفظ و به کار برد!!!

مادرشوهرمم کنارم نشسته بود چیزی نگفت

خیلی اعصابم خورد شد

بعد رفته بود به همسرمم با افتخار تعریف کرده بود که به خانمت اینطور گفتم!!! این دفعه کسی این حرف و بهم بزنه میگم هرکس صلاح زندگی خودش و خودش میدونه به هیچکسم مربوط نیست.

حیف که نمیتونم اینطور صحبت کنم!!

یه خانمی هم تو کوچه به همسرم گفته بود نی نی کو؟ ؟! نی نی نداری؟ 

محمدم تو جوابش گفته بود شنبه!!!خانمه حرفی نزده بود:|

دلم نمیخواد دیگه تو جمعی که این مردم بیشعور هستن باشم!!

خیلی دلم میخواست فردا برم و تو نماز عیدفطر شرکت کنم اما حوصله این خانم های فضول و ندارم

جالبه اینجا کلی خانواده هستن که با وجود یه بچه طلاق گرفتن

و بچه بیچاره اواره شده این وسط!!! بخاطر این فرهنگ مزخرف روستایی ها که هرکس تا رفت خونه شوهر باید سریع بچه دار بشه!!! وگرنه فکر میکنن نازاست!

پ ن:خدایا میبینی چقدر ذهنم دنبال حواشیه تا از تو دورم کنه!!!.

دیشب دلم خواست بیام مسجد قران عقب افتادم و بخونم و با تو خلوت کنم اما افکار مزخرف نذاشتن!!!

ذهنم و اروم کن لطفا!

حتی انقدر فکرم مشغولش شد که نماز شکسته رو چهار رکعتی خوندم!!!

و مجبور شدم دوباره نمازم و ادا کنم😭😭

باید رو کنترل ذهنم کار کنم

بچه دار هم شدید به سلامتی هیچکدوم از اینارو دعوت نکنید تا بسوزن:)
نمیدونم بچه دار شدن یا نشدن من جه گره ای از مشکلاتشون و باز میکنه و چرا انقدر براشون اهمیت داره
سلام 
زبون اینجور آدما رو باید بلد باشی و کم رو نباشی و بگی اگر من بچه دار بشم کدوم مشکل شما حل میشه ؟ کدوم مشکلتون تا من بچه دا. نشم گره کورش باز نمیشه ؟ 
چون خیلی ازم بزرگترن و اینجاهم یه محیط کوچیکه و یه کلاغ چهل کلاغ میشه
و از حرفم سو برداشت میشه قطعا 
ترحیح میدم سکوت کنم تا تو جهل خودشون بمونن!
من احترامشون و نوه میدارم که حرفی نمیزنم ولی اونها احترام خودشون و نگه نمیدارن واقعا!
شاید هم یه روزی به اونی که زیاد بهم پیله میکنه یه حرفی بزنم!
شایدم نزنم!
تو جنگم با خودم و دوست هم ندارم انقدر برام مهم باشه اما فعلا که گوشه ای از ذهنم و درگیر کرده
27 اردیبهشت ازدواج کردی بعد یک خرداد گفتن بچه 😂😂😂
اهمیت نده :) 
ول کن نیستن پیله میکنن... فقط خداروشکر میکنم دیگه قرار نیست اینجا زندگی کنم
اخ که میشد میگفتن دنبال فضولم میگردم که پیداش کردم! والا 
ما هم تو فامیلمون زوجی هستن شش ساله ازدواج کردن چون هردو درس میخونن بچه دار نشدن الان ینی فقط حرف و حدیث پشت سرشونه://
اخ اخ کاشکی بشه...
دقیقا دوست منم همینه من و میبینن میگندوستت بچه نمیاره 6_5سال شد
منم میگم به ما چه! دلش نمیخواد
با اومدن بچه اول هم دوباره میگن ؛ 
یکی کمِ ! بذار دومی بیاد :) 

فقرِ فرهنگیِ دیگه
دقیقا
نود درصدشون و بپرسی هدفت از بچه اوردن چیه میگن چون همه میارن ماهم اوردیم
زندگیمون یکنواخت شده بود و... 
سلام
زود بچه دار شدن خوبه ولی خب باید والدین قبلا آمادگی پذیرش این مسئولیت رو کسب کنن ...

سلام
با خیلی زود اوردن بچه هم موافق نیستم
ولی الان که سن ازدواج رفته بالا و بالای 30سال ازدواج میکنن شاید برای اونها خوب باشه اگر دلشون خواست بچه دار بشن بازهم نمیشه به اونها فشار اورد
وای خدا خیلی بده. چقد پررو ان دیگه :/
حرکتش هنوز رو مخمه!!! 
😕😕😕😕😕😒😒😒
هععععییییی.... 😣😣😣
چرا آدما حال همو خراب میکنن؟
چرا بایه تیکه گوشت انقدر همو حرص میدن؟
چون شعور ندارن
عیدت مباااارک...اون قسمت سگ بدبخت خسته شد خیلیی باحال بود :)
خدا بهت صبر بده زیاااد چون برای خودم خیلی تحمل همچین آدمایی سخته
مغز درد گرفتم واقعا...
خیلی دلم میخواست بدونم امروز اقا تو سخنرانی چی گفتن انقدر بد و بیراه میگفتن بهش تحمل نشد کنم ترجیح دادم تو پیج ها حرفاشون و بخونم... 
سگ برینه تو مغزهای زنگ زدشون
چهارشنبه ۱۲ تیر ۹۸ , ۱۹:۲۸ همنام مادر سادات ✨✨
ای خدا کاش همه سرشون تو کار خودشون بود
دنیا گلستون میشد اینجوری
اره والا
از دست این مردم به کجا بریم ://
بریم اونجا که شباش بوی تو داره تو هواش^_^
سلام
پاشین بیاین تو شهر ما:) هواش با صفا
ادماش خون گرم و مهمون نواز

مردم شاید بگن بیفت تو چاه ، ما که نباید بریم؟
سلام کجا بیایم دقیقا؟؟ 
البته خوبی هایی هم دارن مردم اونجا که بخاطر ناراحتی نگفتم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan