دیوار نوشت های آلاء


موندن، نوشتن، حذف، خستگی

به شدت انسان گریز شدم!

حس میکنم خیلی از خدا دور شدم و اینهمه دل مشغولی و سرگرم شدن تو فضای مجازی من و از اصل وجودم دور کرده

مدت کوتاهی اینجا رو غیرفعال کردم

اینستارو حذف کردم

تلگرام و حذف کردم

اما چون به پناهیان نیازمند بودم بله نصب کردم

اینستا کاری برام پیش اومد دوباره نصب کردم

اینجا محتاج دعا بودم و برگشتم التماس دعا بگم

انگار فضای مجازی جزئی از زندگی ما شده

جز جدایی ناپذیر!!!

حالا که انقدر بهم وصله چرا اینجا از خدا ننویسم

دلم میخواد من بعد از خودم چیزی ننویسم

و این بشا باورم که همه چیز خداست 

و اینجا بشه دلنوشته های من به خدا... 

و با نوشتن خودم و سبک کنم و خودم و تمرین بدم که بیشتر با خدا حرف بزنم... 

الهی باقی بقای تو


خدا همراهتون باشه ...
خدا که همراهمون هست
کاش ما همراه خدا باشیم
سلام دوست عزیز
خوشحال میشم به وب همدیگه سر بزنیم و تبادل لینک داشته باشیم.
خواستید منو لینک کنید و بهم اطلاع بدید تا با افتخار لینک بشید

مرسی، شاد باشی
سلام دوست عزیز
حتما به وبتون سر میزنم

توکل بر خدا و امید به لطف او

به قول حافظ:

همه شب در این امیدم که نسیم صبحگاهی

به پیام آشنایان بنوازد آشنا را


چرا ناشناس دوستم

خدا پشت و پناهت...
ممنون عزیزم
سلام هرچی که دلت میگه خیر و درسته. همون کارو انجام بده.
آدرس کانال پناهیان تو "بله" رو به ما هم بده لطفا
سلام  ان شاالله دلم درست بگه
ته ته دلم میگه اینجارو حذف کن برو پی زندگیت
پناهیان تو تمام صفحات اجتماعی با ادرس
Panahian_irفعالیت داره
تو بله هم تو ویترین کانالش هست
من تمام نوشته هات رو دوست دارم
اینجا یاد خدا می افتم 
عزیز دلمیییی
ای جانم الهی که ثابت قدم باشم و خودم هم لحظه لحظه یاد خدا باشم
نمی‌دونم چرا ولی فضای مجازی خیلی وقتا بیشتر از دنیای واقعی من رو‌ به یاد خدا انداخته ... امیدوارم زندگیتون پر از یاد خدا باشه و حالتون خوب :)
فرصت خیلی از عبادت ها و مناجات هارو از من گرفت...
ولی به راحتی دسترسی دارم به حاج اقا پناهیان و این خیر بود برام
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan