دیوار نوشت های آلاء


یه آهنگ پر از امید برای این روزهای آلاء

چقدر این اهنگ قشنگه 😍😍😍

دریافت

پر از حس امید و عشق و اعتماد به خدا بود ...

برای خودم تجویز کردم روزی بیست بار این اهنگ و بشنوم

انقدر عاشقِ تو هستم که خودم و دست خودت بسپارم

حال من باید از این بهتر شه من به این معجزه ایمان دارم...

توی تاریک ترین روزامم من و هر گوشه دنیا دیدی...

من برم تو اوج آتیشم مطمئنم تو نجاتم میدی

نگران منی... 

حالت و از چشمات میخونم

نگرانم نباش

#حال_من_خوب_میشه_میدونم


#معجزه

برای شادی روح #بهنام_صفوی عزیز فاتحه ای نثار کنیم

پ ن:چطور میتونم اهنگ و بذارم! موفق شدم لینکش و بذارم خود اهنگ و بخوان بذارم صفحه چه کنم؟

تو اینستاگرام هم یه پیج زدم امروز تا خاطراتم و اونجا بنویسم

دوست داشتید اونجا دنبالم کنید

شاید همونجا بمونم و اینجا برنگردم

@ala_ibd


عالی بود👌
مرسی
روحش شاد : (
پ.ن: وقتی آهنگ رو از تو آپلود ها انتخاب میکنین ، چندتا گزینه میاد جلوتون..واسه اینکه خود آهنگ بیاد تو پستتون ، "درج مدیا" رو باید انتخاب کنید...
فقط گزینه لینک داشت!!! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan