دیوار نوشت های آلاء


بهنام صفوی از دنیا رفت

خبر فوت هر جوونی هرجای دنیا به گوشم برسه قلبم درد میگیره... 

چشمام نم ناک میشه.... 

اگر یه درصد اون جوون و بشناسم متلاشی میشم

اگر با اهنگش اشک ریخته باشم دیگه هیچی.... 

الهییییییی 

چقدر آهنگ الهی و اهنگ امام رضا رو از این خواننده عزیز دوست داشتم... 

برای بار دهم پلی میشه اهنگ... 

الهی دلت نگیره از سیاهی 

بگو بگو که رو براهی...

تبر فوت جوون و که میشنوم با خودم تکرار میکنم.. 

شاید نفر بعدی منم

خدا بیامرزتش
روحش شاد... 
منم خیلی ناراحت شدم با اینکه با آهنگاش خاطره‌ی خاصی هم نداشتم و زیاد گوش نکرده بودم. روحش شاد باشه ان شاء الله...
دور از جونت♥️
من از صبح دارم اهنگاش و گوش میدم دلم میخواد گریه کنم
خیلی اهل اهنگ نیستم... طرفدار سرسختش نبودم
اهنگ تیتراژ برنامه ماه عسل پارسال و خوند 

سلام
ناراحت شدم
روحش شاد ان شاءالله

دور از جان شما
سلام
خبر تلخی بود . 
ان شاالله
خدا رحمتش کنه:(
خدانکنه عزیزم.
خدایش بیامرزد
فدات شم گلم
جدی؟؟؟؟ چقدر تلخ...

دور از جونت آلاءی
اره متاسفانه:'(

زنده باشی گلم
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۹۸ , ۱۴:۰۸ گل بارون زده بهاری
عزیزم ممکنه نفر بعدی هرکسی باشه 
اینطوری نگو 
اینکه میگیم صدسال زنده باشی و اینا توهمه و فکر میکنیم تو جوونی مرگ سراغمون نمیاد:'(
خدا کنه دست پر از دنیا بریم و قشنگ زندگی کنیم
خدا رحمتش کنه

الهی امین:(
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۹۸ , ۱۸:۲۸ گل بارون زده بهاری
نه بابا صد سال زندگی کجا بود
من هرروز فکر میکنم یه دفع عزرائیل بهم ظاهر میشه و میگه بابا پاشو بریم...
یاد مرگ چیز خوبیه
بهمون یاد میده زندگی و جدی نگیریم
من وحشت مرگ دارم:) 
خدا رحمتش کنه خیلی ناراحت شدم
گویابنده خدا خواهرش هم همین سرطان رو داره
لعنت به هرچی سرطانه
خدا بیامرزه ؛ مرگ جوون سخته
خدا برادر نازنینتون و بیامرزه😢
سلام 
به قول مهران مدیری ، دیگه این دنیا به درد نمی خوره 
سلام
دنیا قشنگی هاش و داره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan