دیوار نوشت های آلاء


یکی شبیه خودم

من هرگز کسی شبیه به خودم را ندیده ام

هرگز کسی شبیه به خودم را نداشته ام!

ولی گاهی به این فکر کرده ام که چه خوب بود اگر یک نسخه ی دیگر هم از من وجود داشت.

یکی که تکرار دوباره ای از من باشد، دست ها، چشم ها، نگاه، لبخند و رفتارهایش؛ درست شبیه به خودم باشد و هرجا که رفت، با من اشتباهش بگیرند.

کسی که می شد افکار مشترکمان را روی هم بریزیم و فکری اساسی به حالِ جهان کنیم...

شاید اگر دوتا بودیم، زورمان به همه چیز می رسید، شاید اگر دوتا بودیم، هیچ کس حریفِ آرزوهایمان نمی شد، با هم دست به کار می شدیم و تمام دیوارهای شهر را رنگ می زدیم. با هم می رفتیم و برای تمام آدم های غمگینِ جهان چای می بردیم، کنارشان می نشستیم و آرامشان می کردیم. باهم حرف می زدیم، باهم قدم می زدیم و پا به پای هم، دیوانگی می کردیم...

من برای ادامه ی راه، یکی شبیه به خودم را کم دارم؛ تنهایی زورم به آرزوهایم نمی رسد، تنهایی برای تمامِ هدف هایم زمان و انگیزه ی کافی ندارم

امروز به این فکر کردم که دوقلوها باید آدم های خوش اقبالی باشند.

به معنای واقعی، یکی هست که هوایشان را دارد، عاشقانه دوستشان دارد و آنها را عمیقا می فهمد... اگر خدا از من هم یک نسخه ی دیگر آفریده بود؛ آنوقت تنهایی ام را با کسی پر می کردم که ارزشش را داشت، کسی که شبیه به خودم بود، افکار عجیبم را می فهمید و با هم می نشستیم، چای می خوردیم و بحث های فیلسوفانه می کردیم.

کسی که نیازی نبود خودم را برای نگاه های لبریز از سوال و ابهام او تشریح کنم 

کسی که اگر بود؛ با تمام شباهتش با من، منحصر به فرد ترین آدمِ زندگی ام می شد...

امروز ۱۲ مِی ، روز جهانی دوقلوهاست❤️

دو قلوهای بیان مریم و نفس عزیز روزتون مبارک خوشبحالتون

اره دوقلو بودن خوبه خخخخ
خوشبحالشون
مبارک شون باشه  دوقلو های ناز 💜
کاش منم یه قول داشتم
با حرفایی که زدی موافقم‌ها، ولی دوقلو نه! نمی‌دونم ولی دوقلوها برام جذاب نیستن زیاد. هیچ‌وقتم دلم نخواسته یه قل می‌داشتم!
فک کنم تهش خدا بهم دوقلو بده :))
من ولی واقعا دلم میخواست یکی لنگه خودم داشتم
از نظر شخصیتی و اخلاقی
منم همیشه دلم میخواست یه قل داشته باشم یا خواهر داشته باشم ولی هیچکدومشو ندارم
الا جون آدرس وبلاگ دوقلوها رو میدی؟ 
نمیدونم دوقلوها اخلاقاشون چقدر مثل همه...من از نظر شخصیتی یکی میخوامـ جفت خودم
http://nafas75.blog.ir

مرسی :) 
(^_-)
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۸ , ۰۸:۴۷ ❤ოaЯყaო👭ղმբმʂ ❤
وااای الاء عزیزم :)))
خیلییییی خوشحال شدیم واقعا ^____^
یعنی دلم میخواد هوارتا بغلت کنم 😀😀😄
اره دوقلو بودن خوبه ولی یه قلو بودن هم جالبه ب نظرم ..ما تو هرکاری نظر همو حتما باید بپرسیم یعنی نمیشه یه چیزیو جداگونه تصمیم بگیریم نه که نشه ها نمیتونیم خخخ ولی یه قلو باشی راحت تری ^_^
خخخخ 
بازم ازت ممنونم الاء مهربونم ♡♡ ⚘
سلام عزیزای دلم
اینکه یکی شبیه خودت باشه خیییلللیییی جذابه
یکی باشه هم پای دیوونه بازی هات
یکی باشه نظرش و بپرسی
خیلی جذابه هزار بااار مبارکتون باششششه 
سه شنبه ۷ خرداد ۹۸ , ۰۸:۱۶ ❤ოaЯყaო👭ղმբმʂ ❤
فداتشم من :) ان شالله خدا نی نی دوقلو بهت بده 🙈🙈😍😍❤
مرررسی.. .
خیلی قشنگه واقعا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan