دیوار نوشت های آلاء


من و ضعف هام

این روزا هرکس من و میبینه عکس العملش اینه:

اونها: سلام

من:سلام خوب هستین؟

اونها:وااای چقدر لاغر شدی😣

یکی این و بهم نگه شک میکنم که نکنه مشکل بینایی پیدا کرده😂

من باید بپرسم شما چشمات ضعیف نیست؟؟؟؟

خودم از حلقه ازدواجم میفهمم که از انگشتم سُر میخوره

و لاغری به شدت با چهرم رابطه مستقیم داره وزنم هرچقدر بیاد پایین از زیباییم کاسته میشه😂

چون گونه هام کلا اب میشه و این گفتن ها هربار یادواری میکنه که چقدر زشت شدم😔

چو عضوی به درد اورد روزگار دگر عضو هارا نماند قرار دقیقا منم

برای روده هام قرص میخورم قرص ها معده مبارک و نابود کرده

از طرفی وزن کم میکنم و به شدت اُفت فشار دارم فشار نرمالم الان ۹ِ

از اون ور ضربان قلبم بالاست و تپش دارم اونم گفت عوارض داروِ قرص های تپش قلب هم خودش فشار و میاره نایین ا ننیتونم قرص تپش بخورم دکتر قلب برام اکو نوشت....امیدوارم قلبم سالم باشه☺

داروها ویتامین بدنم و میکشن و کمبود ویتامین دارم...سر گیجه های مداوم

بی خوابی دارم اصلا یه وضعی😂😂

یکم که کار میکنم میفتم زمین و با کفگیر باید از زمین بلندم کنن

تصمیم داشتم روزه هم بگیرم😂خدایا غلط کردم تصمیم گرفتم برای خودم...

نظری کن به تنم حال تنم خوب شود

خدایا شکرت چهارتا عضوم حداقل سالمه


ان شالله خوب بشید و دوباره وزن اضاف کنید و... :))))
ممنون
یه زمان هرکس مارو میدید حسرت انداممون و میخورد میگفت خوش بحالت...
حالا همونا میگن این چه وضعشه😂😂😂
امیدوارم هر چه زودتر بهتر بشی:)
مرسی سادات جون
😂😂
من خودم وقتیی خیلییییی چاق بودم همه میگفتن نخور،چه خبرته،کلا همه نصیحت میکردن!بعدش که شروع کردم به رژیم گرفتن همه میگفتن بخور،چرا نمیخوری!کلا تحت هر شرایطی باید یه چیزی بگن :) فقط میتونیم بیخیال باشیم
در هر دو صورت مردم به کارت کار دارن
یعنی یه نفر نیست من و ببینه نگه چقدر لاغر شدی
با خواهرم باشیم به من میگن چقدر لاغر شدی به اون میمن چقدر تپل شدی
نمیدونیم چه کنیم😂

باید بگید خودم راضیم تا دیگه چیزی نگن😂
فرصت نمیشه تو یه احوالپرسی سرسری میگن و رد میشن😂
بی خیال عزیزم...به اونجاتم نباشه ...گاهی باید این آدمهای سمی و وجودشون رو حذف کنی
خیلی بدم میاد اینهمه قرص می خوره 
یاد روزی افتادم که دکتر نیم کیلو قرصآرامبخش و معده برام نوشت و من داغون تر از داغون همش رو انداختم سطل زباله ..چون دقیقا وابستگی به قرص اون بلای بد رو سر معده م آورده بود..
دیروز با یکی از دوستام قرار داشتم خودش تو ازدواجش موفق نبود و بچه دومش تو راه بود و اصرار داشت من با بنیامین خوشبخت نمیشم ...
خب آخرش گفتم خودت رو با من مقایسه نکن...
:/
قرص ارام بخشم دادن اونارم ننوشتم😂
یه مدت آلپرازولام داده بودن بهم زندگیم و داغون کرد....

خوب میشی خوب میشی
امیدوارم
ان شاءالله خوب خوب میشی الاء جان :)
ان شاالله
انشالله زودتر سالم و سرحال میشی
ممنون عزیزم
انشالله ک زود خوب شی عجقم
فدات شم
تو هم الهی حال دلت خوبه خوب باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan