دیوار نوشت های آلاء


شبی که گذشت

خیلی دلم میخووست شب نیمه شعبان شب زنده داری کنم و یه شب به نبودنش فکر کنم

به سالیان سالی که غیبتش و به تاخیر انداختیم 

به گناه هایی که کردم 

به اشک هایی که برای من ریخته شده:'(

به دعاهایی که در حقم کرده..

اما افسوس و صد افسوس کسی که 26سال به یاد امامش نبوده چطور توفیق پیدا کنه تو یک شب ...

شب نیمه شعبان هم مثل همه شب ها تو خواب عمیقی فرو رفتم

سرم مثل کبک زیر برف بود...

فرداییش رفتم تو شهر سر بزنم ببینم چقدر فضای شهر آمادست برای استقبال

از برنامه ای که شهرداری توی پارک گرفته بود و ملتی که با اهنگ قرص قمر بهنام بانی گلوی مبارکشون و جر میدادن اوضاع شهر مشخص بود

چندتا از مغازه های بزرگ شهر هم افتتاحیشون تو این روز مبارک بود و مردم از سر و کوله هم بالا میرفتن تا یه بن تخفیف نصیبشون بشه...

خیلی ها هم عروسیشون و تو این روز انداخته بودن تا زندگیشون متبرک بشه:/

خلاصه که انگار همه شهر مثل من دیشب تو خواب عمیقی فرو رفته بودن...

شب هم یه دور همی خانوادگی داشتیم و طبق معمول کیکی خوردیم و شادی ای کردیم و نیمه شعبان تموم شد!!!!!

انگار همه شهر یک صدا نیامدنش را فریاد میزدیم...

خودت برای ظهورت دعا کن آقا:'(

سلام
قبول باشه ان شاءالله
عیدتون مبارک

ان شاءالله به حق عمه جانشون بی بی زینب کبری سلام الله علیها ، خداوند ظهور ایشان رو محقق کنن .
سلام
بدون امام چه عیدی:'(

ان شاالله
 اشکایی که برای من ریخته شده...
آه..
😢😢😢😢
😔
این جشن‌ها برای من آقا نمی‌شود
شب با چراغ عاریه فردا نمی‌شود

سیدرضا جعفری
😢😢
یکنفر مانده از این قوم که برمیگردد
به اسم امام زمان و به کام مردم... 
اره متاسفاانه
ایجاز شاعرانه چشم تو تا کنون
ما را کشانده است به اعجازی از جنون

هر روز در هوای تو پرواز می‌کنیم
هر روز می‌شویم چو خورشید، سرنگون

تا آستین به قصد تو بالا زدیم شد
شمشیرهای تشنه به خون از کمر برون

باید امید هر چه فرج را به گور برد
بیهوده می‌بری دل ما را ستون ستون...

این شعر هم ردیف غزل‌های چشم توست
زخمی نزن که قافیه افتد به خاک و خون

مرتضی آخرتی
😢😢😢
خدا کند که بیایی...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan