دیوار نوشت های آلاء


برای تنها معشوقه ام

گاهی فکر میکنم مگر میشود

خدایِ این زیبایی ها

درد به بنده هایش بدهد؟

به تنگ آورد روزگار را؟

بعد میبینم  چقدر ما

دست به دامنِ هرچه میشویم

جز خدا...

و بعد فکر میکنم

چقدر خدایِ این زیبایی ها

ما را عاشقانه دوست دارد

که رهایمان نمیکند

نمیرود...

فکرش را بکنید

کسی را عاشقانه دوست دارید،

زندگی‌تان را به پایش گذاشته اید

عاشقانه او را می پرستید

و او عاشقانه دیگری را!

درد دارد نه؟

ما

عجیب خدایی داریم

عجیب عاشقمان است

عجیب کم لطفی میکنیم ما...

:)👌
😍☺
سلام :)
و چه معشوق بی نظیری ...
سلام
تنها به او باید دل بست
عجیب کم لطفی می کنم من :(
انا الانسان لربه لکنود
هممون نسبت بهش ناسپاسیم
شنبه ۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۷:۵۹ فرشته ی روی زمین
"و آنگاه که دوست داری کسی به یادت باشد ،
به یاد من باش ؛ که همواره به یادت هستم" بقره ۱۵۲

عجیب کم لطفی میکنیم ما...
چقدر نازمون و میکشه و چقدر براش ناز میکنیم:'(
قهرم باهاش
چرا؟
اتفاقی افتاده؟
بخاطر کنکورت زیاد نمیام سروقتتا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan