دیوار نوشت های آلاء


حس نیوتون و دارم

همین الان محاسبه کردنِ دقیق طلارو یاد گرفتم ...

حس نیوتون و دارم 

خوشحالم ...

پارسال سرویس عروسیم و گرفتم دو ملیون و هفتصد 

امسال یکم پس انداز داشتم رفتم باهاش طلا بگیرم با اون پول میشد یه انگشتر خرید:)

میترسم سال بعد انگشترم نشه باهاش خرید:)

ومن همچنان به طلاهایی فکر میکنم که مفت مفت فروختنم....

دلم میخواد فردا جلوی طلا فروشی ماشین حسابم و درارم بگم برادر من این درسته نه اون قیمتی که شما میزنی:)

همیشه وقتی میرفتم طلا فروشی حس میکردم سرم کلاه میذارن 

تا اینکه امشب یاد گرفتم محاسبه کنم

اصلا هم سخت نبود:)

حتی اگه دو هزارتومنم سرم کلاه بره ناراحت میشم واقعا!حس کودن بودن بهم دست میده!

همدان شهر منه یک تومنم یک تومنه

دستمزد هم حساب میکنی یا فقط پول قیمت طلا؟
طلا فروش‌ها یه مقداری هم روش میکشن به عنوان اجرت که تو جاها و شهرهای مختلف با هم فرق داره:)
همه سلاها اجرت دارن جز طلاهای دست دوم 
اجرت کارهای ایرانی کمتره قدیم اجرت طلاها ۶-۷تومن بود الان۲۰-۳۰تومن
میشه البته فاکتور و برد اتحادیه های طلا فروشی ببینی درست حساب کردن یا نه اگه اضافه گلفته باشن میتونی پولت و پس بگیری
سلام
بنظر شما الان زمان مناسبی برای طلا خریدن هست؟
میخوام برای آلکساندرا بخرم!
یادمه تا چند روز پیش گرمی ۴۰۰ هزارتومن بود...راستی یه سرویس طلا چند گرم یا کیلو گرم در میاد؟
اخه یک تِ منم یک تِ منه!:)

سلام بنظرم طلا پایین تر از این نخواهد امد به گرمی ۵۰۰هم میرسه
یه انگشتر۴.۵گرمی درمیاد دو و نیم ملیون
یه سرویس راحت ۱۲ ملیون درمیاد خارجکیا زیاد اهل طلا نیسن یه حلقه دستش بنداز برید کلیسا به عقد هم درآید تامام
میتونید الان ربع سکه بگیرید براش ما پارسال کلی ربع سکه داشتیم همه رو ۳۰۰تومن فروختیم امسال همون شد۱.۵ملیون 
کی فکرش و میکرد اخه...
این حساب و کتاب طلا هم به عدل و انصاف فروشنده بستگی داره. من سه سال پیش بصورت اتفاقی با یک طلافروش برخورد کردم که سرویس عروسیمون رو حدود 2 میلیون ارزون تر از جاهای دیگه خریدیم! منم حدود همون سه سال پیش چند روز بعد از مراسم عروسی همه هدیه های طلامون رو بردم فروختم، اگه مونده بود الان چهار برابر شده بود!!! کی فکرشو میکرد آخه وضع مملکت انقدر خراب بشه!
دوملیون ارزونتر!!!!!!نهایت پونصد میتونن جابجا کنن!به وزنش بستگی داره 
منم همش طلاهای فروخته شده رو ضربدر چهار میکنم:))
الانم میخرم دوباره شاید دیگه هیچوقت نشه طلا خرید
همدانیها همیشه حسابگر بودن و هستن شاید یه شعبه از آب رودخونه زاینده رود از همدان رد میشه:))
منم بلدم ولی هر جور حساب کنی با محاسبه اونا فرق داره اونا اجرت رو یه جور دیگه محاسبه میکنن
ولخرج هم هستنا
پدر بنده به شدددت ولخرج بودن و هستن،ماها اکثرا حساب شده عمل میکنیم وگرنه خسیس نیستیم اصلا
الان اجرت عوض شده قبلا مثلا میزدی هفت تومن الان درصدی شده هرچی سلا بره بالا اجرت هم میره بالا
اجرت و از طلا فروش میپرسیم 
من امروز حساب کردم طلا فروش ۵۰تومن بیشتر گفته بود ادم حساب کار دستشمیاد...
وقت کردین اموزش حساب کردنشو توی یه پست به مام یاد بدین تا سر ما کلاه نره

چشم حتما
من وقتی که طلا هامو فروختم طلا رفت بالا 
اونقدر حالم بد شد 
چند سال تغییری نمی کرد 😑😑
من قصد خرید داشتم طلا گرمی ۳۸۰بود تکون نمیخورد امروز رفتم پرسیدم فرداش رفتم بخرم شدگرمی۴۲۸هزار تومن
یهو انقدر بالا رفت!!!!!تو دوشب
الان قصد خرید دارم هی داره میکشه بالا
مثل سود وام ها همیشه یجور حساب می کنند به نفع خودشونه!
مثلا میگن ۴درصد اخرش میبینی ۱۴ درصده!
۲۱درصدشو که ثابت میگیرن
اجرت هم الان یرصدی شده چیزی حدود ۳۰درصد میگیرن:'(
این سی درصد تو گرم طلا حساب میشه!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan