دیوار نوشت های آلاء


رهاش کن برادر من

داداچم: آلااااااااء 

من:پول میخوای؟!

داداچ:زهرمار من دیگه ازت پول نمیگیرم حالا اگه میخوای بهم عیدی بدی قبوله

من:عیدی و تو باید بدی عشقم

داداچ:نه بی شوخی میخوام باهات حرف بزنم

من:میزنم زیر خنده دوتا کار بیشتر با من نداره یا درباره دوست دختر جدیدش میخواد حرف بزنه و بگه عاشقشه و میخواد بگیرتش من برم با مامانینا حرف بزنم 

یا میگه پول بده بهت پس میدم و هیچوقت پس نده

شروع میکنه حرفاشم میکشه :یه دخترررررررره هسسسسست خیلللی دختتررره خوبیه:/

من:رهاش کن

اون:مسخره نشو بگو چیکار کنم

من:رهاش کن

اون:میبینمش دیوونه میشم خیلی دختر خوبیه

من:رهاش کن

اون :تو خواهر منی اومدم باهات جدی حرف بزنم

من:فقط رهاش کن مواظب چشمات باش یه مدت چشمات و ببند مطمئن باش باز کنی یکی دیگه رو میبینی دلت براش میلرزه:)

چه مدل عاشق شدنه اخه:/

از من باحالتر مامانمه با چندتا دختر که حرف میزده مامانم رسیده گفته بذار با عروسم حرف بزنم گوشی و گرفته گفته ببین این داره بازیت میده خودت و از دستش نجات بده=)

نصیحت های ما تو گوش برادر نمیره راه افتادیم دوست دختراش و نصیحت کنیم=)

از همین تریبون اعلام میکنم با داداچ من رفیق نشید هر روز عاشق یکی میشه=)

خودشم پسر خوش تیپ و خوش هیکل و بامزه ایه ابروهاشم مرتب میکنه آرایشگره؛) 

ادکلن های منم میدزده تازه😂

خیلی خوش عطره عقیده داره ادکلنام خیلی مردونست و مناسب من نیست =) بفکرمه لامصب

از پله ها میام بالا ابجی برو با مامان حرف بزن دختره تا حالا با هیچ پسری نبوده 

پس حتمااااا رهاش کن برادر من 

میگم چندسالشه میگه15

میگم اون هنوز فرصت نکرده با کسی باشه!!!!!رهاش نکنی خودم دست به کار میشم مثل همیشه

لازم به ذکر است که مادر اینجانبان همیشه درحال نصیحت کردن فرزند ناصالح خود است

که ای پسر تو مگر خود ناموس نداری؟؟؟؟؟

 ناموس مردم را رها کن:| و مادر اشک ریزان میفرمان دختر مردم گناه دارن احساسات پاکشان را به لجن نکش 

حتی از شیر خود هم مایه میگذراد و ان شیری که به این نره غول داده را حرام میکند و میفرماد اگر دختری را به دوستی برگزیند از ارث هم محروم میشود

و برادر گوشش بدهکار نیست و مادرم اتمام حجت مینماید به خواستگاری دختری که به دوستی برگزیده نخواهد رفت هیچوقت از نظرش دختر بدیست :)

و برادر را نفرین مینماید که الهی هیچ دختری با وی دوست نشود.

یه باقر نامی هم هست تو بیان اونم داداش یکی از بلاگرهاست اونم همینجوری چندتا چندتا بر میداره که هیچی سهم ما نمیشه:))
اون بنده خدا فکر کنم دخترا کشته مردش بودن طبق فرموده خواهرش 
دخترای بد و میبرن دخترای خوب میمونه برای شما
فقط اون دختره که هنوز فرصت نکرده با کسی باشه =))
انقدر سن دوست پسر اومده پایین دختر15ساله دوست پسر نداشته باشه نوبره=))
قبول نمیکنن که:)))
خدا به شما و مادرتون خیر بده:دی
ما تمام سعیمون و میکنیم 
مامانم وقتی میگه بهش میگه دخترا خودشون میخوان من پیشنهاد میدم اونا خودشون قبول میکنن
بالاخره هردو طرف مقصرن...
دخترا به اقتضای روحیه و سن احساس تنهایی میکنند.
و پسرا هم ...
پسرا فکر میکنن خودشون هیچ تقصیری ندارن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan