دیوار نوشت های آلاء


فقط تو خبر داری

فقط تو میدونی توی این دل چی میگذره😢

من به هر خیری که برایم بفرستی سخت محتاجم...

عادت کردم هر بلایی سرم میاد بگم راضی ام به رضایتت

کاشکی رضایتت به ارامش دلم باشه

تو رو کریم خوندم توقع کرم دارم ازت....


پ ن:مرسی از دوست خوبم بابت قالب زیباش که بهم هدیه داد😍

حضور این مهربونا دلگرمم میکنه به بیان ..

چقدر این خدا ناز داره ...
اره واقعا
البته برای هرکسی هم ناز نمیکنه ها ...
کاشکی ناز باشه
بین عذاب و آزمایش و رحمت و غیرت و اینا گیرم...
تکلیفم مشخص نیست باهاش
اخییی:)مبارکت
فدای تو بشم عزیز دلم
خواهش می‌کنم قابلی نداشت :دی
مثلا قالب و از تو گرفتم😜
دعا کن برای ما
قالب جدید مبارکههه
دست حوا بانو هم درد نکنه :)
دست Bکمپلکس جان درد نکنه

خب دست منم درد نکنه :| چی می‌شه مگه :(
قربون دستت برم...
گفتم از اونی که زحمت کشیده هم تشکر کرده باشم
راستی یه چیز آبی بود نمی‌دونم چی بود گفتی هر وقت بیام برات میارم :| یادمه خلاصه :)))
نگفتم چیه؟؟؟؟؟؟؟
یه چیز ابی که برات گرفتم ولی لو نداده بودم

واهاهاهای ^_^
ذوق‌مرگ شدم که :)
دور از جون....
بلیط  و کنسل نمیکنم 
میام😍😍😍😍مال بدم بیخ ریششونم
بیا ^______^
منم میام پیشت :))
تو را من چشم در راهم*ـــــــــ*
قالب جدید مبارک😍😍
ممنون عزیزم
به به دم عیدی چه نو نوار شده اینجا:) مبارکه

بخاطر یه عشق که خود خدا تو وجود آدما قرار داده اینهمه تقاص پس دادن!! من باورم نمیشه خدای به این مهربونی، نسبت به بنده هاش اینقدر سختگیر باشه
ممنونم

عشق یه بازیِ کثیف بودکه جوونیم و به باد بده فوصت هامون و ازمون بگیره....
خدا غیورِ نسبت به بنده هاش...خیلی هم غیرت داره...
:) خدا حواسش به همه هست ...
و خدایی که به شدت کافیست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan