دیوار نوشت های آلاء


آرامش واقعی

دل بستم به خوشی های الکی.

دنبال ارمش رفتم

قدم اول باشگاه

و ارامش بخش ترین رشته ورزشی یوگا

دکتر برام قرص های ارامش بخش مینویسه

بهم پیشنهاد پیاده روی میده

روانشناسی برای ارامشم موسیقی تجویز میکنه....

دوستی سخنرانی های دکتر انوشه رو میفرسته

یکی سی دی های دکتر فرهنگ و بهم میرسونه

یکی برام مطلب مینویسه ،خودم مطلب مینویسم

یه زمانی وبلاگ نویسی بهم ارامش میداد 

حتی فکر میکردم اگر عاشق بشم و ازدواج کنم قطعا به آرامشی ابدی خواهمـ رسید در کنار یار...

اما نه!

همه راه ها رو امتحان کردم

همه اینها مثل استامینفون میمونن برای دندونی که به عصب رسیده و دردش به مغزت رسیده...

شاید یک لحظه ارومت کنه اما ارامشش دائمی نیست

من دنبال ارامش دائمی ام ...

باید به سرچشمه ارامش وصل بشم باید به دریا وصل بشم

با تمام وجود به این رسیدم که از هیچکدوم از اینها آرامشی به من نمیرسه 

مثل همون مسکنن ...

گاهی برای رسیدن به ارامش باید رفت باید دل کند باید دور شد...

اهل دلی برام زیارت تجویز کرد تا وصل بشم به دریا

تا وساطتت کنه وصل بشم به دریای بیـکران

خدایا آغوشت و باز کن

دلم برای طعم آرام آغوشت تنگ شده....

بهم گفت زیاد استغفار کن بذار دلت باز بشه....

به اندازه تمام ذرات این هستی استغفرالله...

دلم برات تنگ شده آلا😢
دل به دل راه داره از وبت پریدم تلگرام بهت پیام دادم
بعد دیدم اینجا نوشتی دلت تنگ شده 😍😍😍😍😍😍
حال دلت عالی باشه
و زندگیت آرام و لبریز از شادی :)
ممنون فرنازجان جان
همچنی برای شما
سلام بانو خسته نباشی ...
بهتره برای فراهم کردن آرامش ،سفر کنید ،سفر کردن و گردش بسیار موثر روحیه عوض میشه ،حتی اگه کوتاه مدت باشه ...
سلام اینها همه مقطعیه
سفر زیارتی ای هم در پیش دارم برای رسیدن به ارامش همیشگی ان شاالله
چهارشنبه ۳ بهمن ۹۷ , ۰۹:۰۴ بخشی از مناجات شهید چمران
بخشی از مناجات شهید چمران:

هر گاه دلم رفت تا محبت کسی را به دل بگیرد، تو او را خراب کردی، خدایا، به هر که و به هرچه دل بستم، تو دلم را شکستی، عشق هر کسی را که به دل گرفتم، تو قرار از من گرفتی، هر کجا خواستم دل مضطرب و دردمندم را آرامش دهم، در سایه امیدی، و به خاطر آرزویی، برای دلم امنیتی به وجود آورم، تو یکباره همه را برهم زدی، و در طوفان های وحشتزای حوادث رهایم کردی، تا هیچ آرزویی در دل نپرورم و هیچ خیری نداشته باشم و هیچ وقت آرامش و امنیتی در دل خود احساس نکنم... تو این چنین کردی تا به غیر از تو محبوبی نگیرم و به جز تو آرزویی نداشته باشم، و جز تو به چیزی یا به کسی امید نبندم، و جز در سایه توکل به تو، آرامش و امنیت احساس نکنم... خدایا ترا بر همه این نعمتها شکر می کنم
چمران مردِ عشق....
خیلی زیبا بود ممنون 
عزیزم😍😍

عزیزمی
خیلی قشنگ بود عزیزم 😍
قشنگ خوندی گلم
قبول دارم ... هرچقدرم که ماها راه های مختلف رو واسه آرامش پیدا کنیم ، هیچ کدومشون نمی تونن اندازه ی آرامشی بشن که وقتی سر نمازیم ، وقتی داریم آیه های قشنگ قرآن رو میخونیم ، توی دلمون سرازیر میشن :)
دقیقا😍😍😍

به نظرم همه یه روزی به این نقطه میرسن که بدونن هیچ چیزی جز خود اون دریا آدمو آروم نمیکنه. اوایل آدم ممکنه فکر کنه اینا یه مشت شعاره، که الان می‌بینم اکثرا هم همین فکرو میکنن. اما واقعا هیچ درمانِ قطعی و مطمئنی از جنس این دنیا برای حال بد وجود نداره! داشته باشه هم موقتیه. کوتاه و گذرا..
منم بعد ازدواج بهش رسیدم.
به اینکه تموم راه‌های آروم کننده این دنیا، با همه ابهت و جذابیت و ظاهر زیباش، فقط در حد یه مُسکنه.
حتی رسیدن به این حس هم موقته😢😢😢😢
انسان بسیار فراموش کاره😢
باید این حس و تو وجودمون نگه داریم
دقیقا....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan