دیوار نوشت های آلاء


دل دریایی

از عید قربان درگیر بیماریم بودم

روز تاسوعا بود که خانواده کم کم فهمیدن 

گفتم قراره جواب پاتولوژیم بعد عاشورا بیاد

 سابقه سرطان روده تو اقوام هست و تازه یه دختر جوون بخاطر مشکل روده فوت کرده بود یه اضطرابی تو خانواده بود

امیرعلی که عاشقِ منِ منم عاشقشم

شب اومد و گفت عمه راستِ بچه ها میگن تو ،تو،چشماش پر شد و بغلش کردم گفتم نه عمه راست نیست

گفت عمه من فردا از امام حسین شِفات و میگیرم گفتم امیرم تو دعا کنی محالِ امام حسین نشنوه

چندسالی بود دنبال دسته عزا نمیرفتم میگفتم جای خانم ها نیست 

به یاد کاروان کربلا ،عاشورا راهی شدم 

امیرعلی زنجیر میزدو اشک میریخت و پابرهنه راه میرفت نمیدونم به خدا چی میگفت

میدونم،

وسطای دسته بود دیدم دوستاشم پشت سرش با پای برهنه...

غروب که اومدیم خونه گفتم امیرعلی کی گفته بود پا برهنه بری گفت هیچکس

گفتم چرا اینکار و کردی گفت عمه شنیدم بچه های امام حسین و رو خارها پپا برهنه بردن

منم بخاطر اونا اینطوری رفتم 

عمه فقط برای تو دعا کردما بغلم کرد و نذاشت اشکاش و ببینم

فقط رو به اسمون گفتم خدایا به دل پاک این بچه ها نگاه کن

شلوار کرم امیرمِ


عزیززززززز من ....
آلای جانم...
من اصلااا نمیگم قوی باش فقط رعایت گن ،حرص جوش اعصاب خوردی استرس برات سمه...
رژیم غذایی رو رعایت کن 
پناه بر خدای تو :) همیشه اینجوری میگم چون تو خیلییی قبولش داری و عاشقشییی
..
هیچ چیز انگیزشی نمیگم چون قبولش ندارم
اما اینکه تو خودت خودتو خوب میکنی و امام رضایی که تند تند تورو مطلبه حواسش بهت هست...عزیز ترینم:(
فدای تو بشششششوم الهی😍😍😍

رژیمش سخته اما رعایت میکنم

دلم امام رضا میخواد
فدای مهربونی هات
حسابی منقلب شدم ...

خدا حفظش کنه ان شاءالله

خوش بحالت با این برادر زاده :))
ادم گاهیحیرون میشه از کار بچه ها...

همه زندگیمن این بچه ها
پایان شب سیه، سپید است...
به به
یا من اسمه دوا و ذکره شفا
بحق الحسین آلا مارو با خبرهای خوبی روبرو کن...
ذکر قنوت من این روزا همینِ
سلام 
چه برادر زاده ی مهربونی داری خدا هردوتون برای هم حفظ کنه .آمین.
خدا به شما هم سلامتی و طول عمر با برکت روزی کنه.
با خوندن پست تون ،  اشک تو چشمام جاری شد :'((
ایشالا حالتون زود خوب بشه و لباس عافیت به تنتون کنید 💚


سلام
یه مرد واقعیِ ،وقتی برام خواستگار میومد بچه تب میکرد هشت سال باهم زندگی کردیم 
میگفت من و از مامانش بیشتر دوست داره و میگفتم درست نیست...

ان شاالله
عزیییییزم
خدایا این کوچولوی پاک رو بدون جواب رد نمیکنی حتما...

ان شاالله هرچه زودتر بهتر و بهتر بشی آلاجان
امیدوارم
اجرش با امام حسین
دل بچه ها پاکه دعاشون زود مستجاب میشه:)
کاش بچه ها رو ناامید نمیکردن
عزیزم:)چه مردیه خدا حفظش کنه
امشب مهمونمون بود 
بعد این پست خیلی دلتنگش بودم دعوتش کردم فقط قربونش میرفتم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan