دیوار نوشت های آلاء


میشه دعام کنید

یا ارحم الراحمین

میشه دعام کنید...

خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود....

اخر ماه دوباره باید برم تیکه برداری خیلی عذاب آوره

دعا کنید دیگه زخمی تو روده هام نباشه دعا کنید دکتر بگه معجزه شده

دعا کنید خوابم تعبیر بشه

دعا کنید امام حسین نگام کنه

دعا کنید گناهام آمرزیده بشه 

برام دعا کنید

شنبه ۱۵ دی ۹۷ , ۰۹:۵۹ صبورا کرمی🦄
عزیزم منتظرم بیایی بگی خوب خوب شدم

خودمم فقط همین و از خدا میخوام
گر نگاهی به ما کند زهرا
دردها  را  دوا کند  زهرا
یا زهرا
از تهِ تهِ قلبم برات آرزویِ سلامتی کامل رو میکنم عزیزم 💚
ممنووون سمانه نازنین
سلام 
ایشالا هیچی نیست و خداوند شفای عاجل بهتون عنایت کنه 🍀

تکه برداری از روده واقعا سخت و  دردناکه از خدا براتون صبر و سلامتی کامل میخوام 💚
سلام 
ان شاالله

انگار یه تیکه از وجودت و دارن میکنن😭😭😭
چشم :)
نگران نباش درسته میشه :)
ازدلشوره تمام روده هام پیچیده بهم
خدا خودش کمک کنه
متقابلاً برام دعا کن مهربون...
حتما حوای نازنین
هرچی آرزوی خوبِ مال تو
برات از خدا بهترین سرنوشت و بهترین هارو میخوام
شنبه ۱۵ دی ۹۷ , ۲۱:۵۵ آقای سر به هوا :)
ان شاالله همه چی درست میشه
یه طوری که انگار همش یه خواب بوده:)
ان ششششششششششاالله
منتظرم یکی بزنه زیر گوشم بیدار شم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan