دیوار نوشت های آلاء


شهید

مثل همه ادم های کره زمین عاشق گل نرگس هستم


و امسال نشده بود گل نرگس بگیرم و عطرش و استشمام کنم


دلم عجیب بوی عطرش و میخواست


سه شنبه بود و همسر میخواست بره مزار شهدا 


دلم گرفته بود از خونه نشینی و کلی کار داشتم گفتم منم میام...


گفت باید یه ربعِ اماده بشی 


پنج دیقه ای اماده شدم و راهی شدیم


نیم ساعت تا خونه فاصله داشت


وار که شدم یه ارامشی تمام وجودم وگرفت

گل های مزار شهید رو هم داشتن عوض میکردن و یه دست گل نرگس به من رسید...


شهدا هیچوقتِ هیچوقت هیچکس و دست خالی از در خونشون نروندن...


پری شب هم خواب ابراهیم هادی و دیدم ...


شور و اشتیاقش هنوز تو کل وجودم هست...

این عکس نوشته هم کاملا دلی نوشته شد با همونـ دست گل بهشتی....

شهدا را یاد کنیم ولو با یک صلوات...


خیلی خوش بحالت...
خوش بحال تو که در جواری....
خوشبحال هممون
سلام
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
سلام...
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
شنبه ۸ دی ۹۷ , ۱۳:۰۹ آقای سر به هوا :)
ابراهیم هادی:))))
عشقم بود عشقتر شد
روحشان شاد یادشان گرامی 
آمین
شنبه ۸ دی ۹۷ , ۱۴:۳۲ صبورا کرمی🦄
ای جان عزیزم :)
چقدر به فکرت اند :)
به فکر هممونن واقعا
کافیه ازشون بخوایم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan