دیوار نوشت های آلاء


سینی مزه

سینی مزه به این میگن بقیش سوسول بازیه😍

لذتی که تو شغل خونه داری هست تو هیچ شغلی وجود نداره

تمام طول روز با عشق مشغول درست کردن غذا و مخلفات غذایی کسایی که دوسشون داری و خوشحال کنی و عشقت و چاشنی غذاهات کنی و به خورد همه عزیزانت بدی💟

#دلخوشی_های_کوچک_من

#خانه_داری 

#خانه_داری_شغل_فراموش_شده

انقدر محبت میکنم انقدر عشق و علاقم و به پاش میریزم یا خسته میشه و میفهمه لیاقت این همه خوبی و نداره یا شرمنده میشه و خوب میشه*_*

ربنا حبلنا من ازواجنا و ذریاتنا قره اعین و جعلنا للمتقین اماما دعای شب و روز و تمام قنوت هام

دعا کنید که حال دلم خوش بشه

این سینی با تمام عشق آماده شده😍ترشی هایی که میگفتم براتون اون وسط عرض اندام میکنن

سینی مسی ...

چقدر خاطره انگیز:)
سینی یجورایی عتیقه است از مادره مادره مادرشوهرم بهم رسیده


هنرمند هستیا💜
خانوم کدبانو ، مهربونم که هستی :))
بوس😚
از هنرهام نگفتم براتون 
همش از بدی هام گفتم؛)
فدای تو بشم
😍😙😙😙😙😘
اوه اوه الان براش نقشه میکشن چرا عکسشو نشون دادی؟

واقعا قشنگ آلاء خانم
خودشون بهم دادن 
برای جاری جان هم نگه داشتن من چون عروس اول بودم بهترین هارو گلچین کردم:)

قابلتون و نداره
متشکرم

منظورم سارقین عتیقه جاته :)
آدرس ندارن😂
الان برای سرم جایره میذارن😂😂😂
خیلی هنرمندانه و سنتی تزیین شده
بلی بلی
به خودم خسته نباشید میگم
آفرین
کدبانو مهربونی تو 😚
فدای تو بشم

خانم کد بانو خوش سلیقه 
خدا قوت 😍😍😍
ممنون عزیزدلم💟💟💟
جمعه ۲۳ آذر ۹۷ , ۲۰:۲۶ آقای سر به هوا :)
حال دلت خوش:)
خیلی ممنون
با اشپزی هم دیگه خوش نمیشه ...
یعنی خیلی اوضاع بیریخته😂
فک کنم تو شمالی بهش مجمه میگن:)
ترکاهم مجمه میگن فکر کنم همه مجمه بگن
تو اینستا خیلی مد شده سینی مزه 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan