دیوار نوشت های آلاء


دوست وبلاگیم

یه روزی یه جایی نوشتم ارزو دارم سکوت تولدم و پسنچی بشکنه 

زنگ در و بزنه بگه نامه داری ...

ارزوم و خوند با قلب دریایی و بزرگش بدون اینکه من و بشناسه ادرسم و گرفت و روز تولدم ارزوم و براورده کرد

و پارسال تنها کادویی که روز تولدم گرفتم از این دوست ناشناس بود

یکسال گذشت و شدیم بهترین دوست های هم 

تو غم و شادی کنار هم بودیم نه حضور حقیقی حضور ناملموس...

مثل یه خواهر کوچیک شد برام و مثل خواهر شدم براش 

انقدر مهربون و خوش قلبه که این روزا که یکم دید حال دلم ناکوکه باز قدم برداشت برای شادی دلم

مشخصه همچین دختری تربیت شده دست مادری مهربون تره

مامان فاطمه که اصلا من و نشناخته و باهم حرف نزدیم برای یلدا برام دکوری خوشگلی بافته و فرستاده😍😍😍

من به فداش

وقتی رفته بود مشهد برام سوغاتی گرفته بود ...

تو تک تک لحظه هاش به یادم بوده

حتی سیب هایی که خشک کرده بود و برام فرستاده😍

بعضی ها از جنس نورن 

وجودشون مثل الماس میمونه هیچ شیشه خورده ای ندارن 

دوست وبلاگی و دوست داشتنی و عزیزتر از جانم فاطمه عزیزم

ارزو دارم بیام رشت نه بخاطر دریا و شهر زیباش فقط بخاطر دیدن روی گل تو😍


این هارو برای یلدا برام فرستاده😍http://poshteabrhayesiyah.blog.ir

چقدر شگفت انگیز:)
چه دوست خوبی
قدرشو بدون
خیلی عشقه
خوش قلب ترین موجودی که دیدم
رفیق ابدیم خواهد بود
سلام آلاء بانو :))
خوبین ؟؟؟
سلام جناب قدح
شکر خدا ...
خدا رو شکر برگشتین
خیلی وقت بود نبودم و خوشحال شدم پست جدیدتون رو که دیدم .
تو ناخوشی ها در اینجا رو میبندم تا حرفی نزنم و خاطر کسی و مکدر نکنم
همسایه شدیم برای چی ؟ که تو خوشی و ناخوشی کنار هم باشیم مگه نه ؟
به شرطی که بتونیم بدون قضاوت باهم همدردی کنیم:)
دیگه واجب شد بگیرمش واسه پسرم😘😁

واقعا خوش قلب و مهربونه⁦^_^⁩
کادوهات مبارکت⁦^_^⁩
حتما بگیرش 
منم تضمینش میکنم؛)
ممنون گلم
دوشنبه ۱۹ آذر ۹۷ , ۱۵:۴۸ آقای سر به هوا :)
خوشحالم برگشتید:)))
خیلی ممنووونم
آلا باید فکرکنیم خرداد برای مادرشوهرم کادو چی بگیریم 😅
مرسی ضمانت🤣

عزیزم، مبارکت باشه :)
دوستت دارم:)
برای خود شوهر بخر دل شوخر و باید به دست اورد
مادرشوهر فامیل نمیشه😛😛😛😛

نگم برات که بابام میگفت برای داداشم بگیریمت گفتم حیف دوستمه

ابجیام تو صفن برای اون هندونه دوست داشتنی
برای جشن یلدای مهدشون میخوان

عاشقتم
به به آلا خانوم رسیدن بخیر قرار نیست اینجوری بیخبر برین
حال و روزتون چطوره اوضاع خوبه؟
بهتر هستین ایشالا؟
کادوهاتون هم مبارکتون باشه
الحمدالله خوبیم خوشیم 
چون میگذرد غمی نیست...

ممنونم 
مبارکه :))
ممنون عزیزدلم
ندی ببرن مهدا ...
😂😂😂نه نه خواهرم مال‌خودمونو جشن بلدا برد جنازه تحویل داد🤣سال قبل
فقط مادرشوهر😅بدجوری میخوام دلشو بدست‌بیارم

حیف دوستته.؟دشمنت یودم‌ میزاشتی 😅😅چجوریاس مگه


...

من بیشتر عشقم:)

خواهرم خودش مربیه مهده کارت ملیش و امانت میگیرم😂

تو خیلی خوبی اخه

فداتم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan