دیوار نوشت های آلاء


کفش

یکی ازبزرگترین معضلات من خرید کفشه

جدیدا وقتی میرم کفش میخرم که پاهام از درد داره منفجر میشه

همین دیروز از باشگاه که برگشتم به اولین کفش فروشی که رسیدم گفتم یه کتونی سبک و راحت میخوام

عاشق کتونی طوسی صورتی ام برای دلخوشی خودمم شده بود اول کتونی طوسی صورتی و پا زدم اما با چادر خیلی جلف بود

بندهاشم عوض میکردم اون نوار صورتی دورش و نمیشد انکار کرد

بعد کتونی مشکی صورتی و پوشیدم 

در اخر کتونی مشکی و سبز کله غازی و انتخاب کردم دوسش نداشتم مجبور بودم

حالا که اومدم و خوب دقت میکنم بهش میبینم یکم پسرونست=))

یکم نه خیلی پسرونست=)

پیش خودم میگم جهنم عوضش راحت شدم

پاهامم چون ناقص الخلقست 39برام تنگه و 40برام گشاد اصولا یا کفشا از پام درمیان یا تنگن

امسال هر طور شده هرچقدر هم که پولش بشه میدم ولی کفشی و میگیرم که به دلم بشینه 

این جمله اخر و بعداز هربار کفش خریدن به خودم میگم=)

25سالی میشه این و میگم و عملی نمیکنم

خلاصه امروز میرم باهاش قدم میزنم رو برگای خشک پاییز حتی اگر کسی باهام هم قدم نشه 

دلم میخواد اولین بار کفشامو ببرم باهاش یه خاطره شیرین بسازم دوسش ندارم اما مجبورم=)


مبارک باشه
شیرینیش لطفاً 😁😁😁
ده قدمم به نیابت شما برمیدارم اگه خدا قبول کنه:))
مگه پیاده روی اربعین میخواین برید که ثواب داشته باشه برام😁😁

شرمنده ؛ شیرینی مادی منظور بود نه معنوی 
شیرینی مادی هم چون کفش خریدم حسابم خالیه شماره کارت میدم شیرینی و کارت به کارت کنید:)
قدیما یکی یچی میخرید چشم روشنی میبردن براش=)
کفشا دیگه اسپرت شدن دخترونه پسرونه نداره که
توی برندهای معروف همیشه ۳۹/۵ یا مثلا۴۰/۵ هم دارن ، درسته گرونه ولی ارزشش رو داره هم از نظر راحتی و هم دوام
منم بعد از خرید تصمیم میگرم سری بعد کفش برند بگیرم یکم زیاد گرونن😊😊
البته همه این مشکلات بعد ازدواج پیش اومد خونه بابا که همه چی مارک بود الان همه چی قیمته😂😂
پنجشنبه ۸ آذر ۹۷ , ۱۶:۳۴ آقای سر به هوا :)
من خرید کفش خیلی دوست دارم:)
منم اگرپسر بودم دوست داشتم😆
دوسه تا شلوار بیشتر ندارن و راااحت 
ما خانم ها باید یه کفش داشته باشیم برای عروسی یه کفش برای مهمونی یه کفش راحتی 😂
یه کفش برای تابستون یکی برای زمستون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan