دیوار نوشت های آلاء


اولین وبلاگ


از روی بیکاری آدرس وبلاگی که تو بلاگفا داشتم و زدم 

روحم تازه شد 😍

با اینجا مقایسه میکنمش خودم میفهمم چقدر تغییر کردم  اون موقع ها خیلی بهتر بودم

دقیقا برای 18_19سالگیم بود 

روزایی که داشتم مبارزه میکردم برای خوب شدن....

پستی که خیلی دوسش داشتم

میدون جنگ

از میدان جنگ می آم

برای خودم یه پا رزمنده شدم.

چند تایی تیر خوردم ولی زخمش کاری نیست.

داغی آفتاب جبهه بشره احساسم و می سوزونه.

ولی از جون سالمی که به در بردم دلم خیلی خنکه.

 ماشه ی کلاش اراده را می چکوندم مستقیم وسط پیشونی تخیلی

که تعقلم رو به چالش می کشوند.

کم کم هدف گیریم دقیق تر هم می شه.

آره بابا، چرا که نه، ما تو گردان امام زمان(عج) نفس می کشیم .

باید هم دقیق تر بشه، نور وجودی گل نرگس مسیر

 رو برام از هر چی ابهام و تردید خالی می کنه.

من خوشحالم تو هم خوشحال باش رفیق.

راستش از خدا پنهون نیست از تو چه پنهون،

جانبازم، ترکش گناه باعث شده رو چرخ حرکت کنم.

رو چرخ ستار العیوبی خدا، رو چرخ ولایت

و دعای از پدر و مادر مهربانتر.

با خبرها برای احوال ناخوشم قرآن تجویز کردند.

ولی من یکی در میون...می دونی که.

دیشب یعنی امشب در جمع خودم وخودم،

تصویب شد که هر کاری از دستم بر میاد انجام بدم

تا پای رفتارم احیا بشه.

اگر عمر قد داد تا سال دیگر، دوست دارم رو پای خودم

در کنار سفره ضیافت الهی حرکت کنم.

جایی که معبر فرشته ها و اولیاء الله است.

آخرش خدا نظر کرد و تفاهم نامه همه اش به نفع من، امضا شد.


 بعد از شش سال نوشت:هنوز رو چرخم :'(

خیلی دور شدم از ضیافت الهی:'(

فکر نکنم از ضیافت دور شده باشی
امیدی که در نوشته هات حضور داره یعنی مهمون ویژه هستی
خدا به اندازه دلمون کاش بهمون بده:'(
همتم کمه:'(
زندگی الانت شاید مدیون همون لحظات و همون روزهاست
قطعا اگر اون تهوع و تحول نبود الان اینجا نبودم 
ولی توقف کردم اون موقع موتورم داغ بود حرکتم منظم تر بود الان فقط ایست کردم
جمعه ۹ آذر ۹۷ , ۱۱:۳۵ امیرحسین جهانفر
سلام خیلی زیبا نوشتی 
وخدا وامام زمان هر لحظه منتظر برگشت ماها هستن وخداروشکر وخداروشکر که اجازه دادن تا گاهی به نامشون وبراشون کاری انجام بدیم تقبل الله

سلام زیبا خوندید

الهی محتاجم به گاهی نگاهی هرچند اتفاقی....
کاش اون وسطا من رو هم دعا کنی :)
الهی خدا نگاهش و از زندگیت برنداره حواجان*_*
شما هم در محضر امام رضا برای ما دعا کن
اوخی
اگه دوست داشتی آدرسشو به منم میدی؟!
چشم گلم خصوصی برات میفرستم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan