دیوار نوشت های آلاء


چالش لذت قناعت

تو اینستاگرام یه چالشی بود لذت قناعت

از اول ازدواجم تا عروسیم و نوشتم در حد دوتا پست

خود خانمه باورش نمیشد دانتل لباس عروسم و با پارچه پرده دوختم=)

فرصت کنم اینجا هم مینویسم لذت ببرید:)

دیروز جایزم اومد خیلی لذت بخش بود

دلم لک زده بود برای امام رضا یه تابلو از استان قدس رضوی بهم دادن*_*

چندتا جایزه داشت دلم میخواست اگه برنده شدم جایزه تبروی استان قدس برای من بشه 

همونم شد الحمدالله

هذا من فضل ربی

زیبا بود
ممنونم
مبارکه.
چقدر زیباست...
چشماتون زیباست
چ خوب:)
تبریک میگم عزیزم
ممنون عزیزم
هنر نزد ایرانیان است و بس
واقعا میشه تو زندگی از خیلی تشریفات صرفنظر کرد و به کیفیت زندگی اهمیت داد
مبارکتون باشه
هتر فقط واس ماست
پارسال کل عروسیمون و با سه چهار ملیون گرفتیم
پول تالار دراومد البته:)
تالار هم شد4ملیون که فامیل ها پول اندازی کردن اون جبران شد:)

جمعه ۲ آذر ۹۷ , ۲۲:۱۲ آقای سر به هوا :)
بعد از اینکه یه سرچ زدم تا ببینم اصلا دانتل چیه باید بگم مبارکه ؛ تابلوی قشنگیه:))
دانتل چیزیه که به انتهای تور لباس عروس وصل میشه:)
اون موقع متری چهل هزارتومن بود من 15متر نیاز داشتم
تا اینجا بگم با پنجاه هزارتومن پونزده متر و با زیبایی درست کردم خودم:)
چشماتون قشنگ میبینه
به‌به :)
*_*فدات
شنبه ۳ آذر ۹۷ , ۱۱:۰۷ صبورا کرمی🦄
ای جانم به تو دختر :)
مرسی صبوراجان
شنبه ۳ آذر ۹۷ , ۱۹:۰۱ پریسا سادات ..
مبارکت باشه:)
ممنون پریسا جان
خودت درستش کردی الا؟:)
تصویر هدیه است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan