دیوار نوشت های آلاء


گفتن نداره اما ماهم خوبیم

 اقا از خدا که پنهون نیست ماهم خوبی هایی داریم

برای اینکه ریا نباشه حرفی نمیزنیم:)

تو وبلاگ قبلی که قشششششششنگ تمام کارهای اشتباهم و لو دادم از نوجوونی بگیر تا همون لحظه که در خدمت بودم:)

روش من اشتباه بود خودم و کردم درس عبرت؛)

اینجا هم که هروقت ترمز میبرم میام کلمات مغزم و خالی میکنم

میدونم ستارم روشن میشه میگید ااااااه باز این اومد ناله کنه یا الکی میاید که اون ستاره خاموش بشه تو صفحتون یا میاید بگید بسه دیگه انقدر ناله نکن:)

آمااااااا الان که پست سرماخوردگی و نوشتم باید بگم دیشب با همه وجود بیست کیلو گل کلم گرفتم و اماده شدم برای گذاشتن ترشی هفت بیجار و اینا

کارهاشو انجام دادم مونده ابکشی و ریختن سرکه و اینا

وقتی پست پنجره رو گذاشتم دکتر برام سفر و ممنوع کرده بود 

اما برای شادی دل مادرشوهرجان و خانواده همسر رفتم شمال اونم تنها چون همسر سرکار بود

تو راه اتفاقات احشتناکی افتاد میگم بازم راننده و داستان های عجیب غریب

برای مادرشوهرمم شش تا دبه ترشی بار گذاشتم و براشون ماکارانی و شامی کباب و از این سانتل مانتالا گذاشتم و کلی ذوق کردن

تازه کلی هم دخترای همسایه اومدن و ازم مشاوره گرفتن و باهام درد دل کردن 

منظور از کلی همسایه دیوار به دیوارمونه که سه تا دختر داره:) هر کدوم به تنهایی راز هاشون و فقط به من میگن و میگن به خواهرام نگو:) اما من راجب اینا نمیگم براتون که:)))

خدا توفیق بده از این به بعد از خوبی هام میگم خوبی هام براتون درس عبرت بشه اصلنشم والا

به شما نیومده از بی ادبا ادب بیاموزید =)

همتون استادید؛)

بچه های خوبی باشید ترشی هفت بیجار اعلا یادتون میدم از اونا که همه میگن ترشی شما یه چیز دیگست و رازش و به همه میگیم اما کسی گوش نمیده=))


سلام بر آلاء عزیز
همیشه به سفر و شادی 
حتما راز ترشی رو بگو :)
سلام عزیز دلم
میسی
حتما
چه خوب:)
ای جان عزیزم چه هنرمندی تو
من فقط ترشی کلم قرمز بلدم😂😂
عههههه من فقط ترشی لوبیا سبز بلد نیستم:)
یه بار تو نوجوونی گذاشتم خوب نشد دیگه نذاشتم
سه شنبه ۲۲ آبان ۹۷ , ۱۶:۴۰ آقای سر به هوا :)
اسم این ترشی تازه شنیدم:)
ترشی گل کلمه چون توش همه چی داره میگن هفت بیجار
ترشی فقط گل کلم و فلفل بقیه ش ادای ترشی رو درمیارن

ایشالا که رازدار خوبی باشی:))
همه ترشی ها با گل کلم درست میشن فقط اسم هاشون فرق داره
ترشی لبنانی هم معرکست....
امتحان کنید
ترشی خوب نیست آلا نخور :)
نگفتم از خوبی هام که خودم نمیخورم برای بقیه درست میکنم
ترشی لبنانی مگر اینکه شما برامون درست کنید ، نهایت خلاقیت ما توی ترشی در حد خیارشوره:))
دلمان میخواست هتل داری بخوتیم یادش بخیر...
اگر هتل دار بودم قطعا همه بلاگرهارو جمع میکردم
دستورش و میذارم به مادرتون بگید درست کنن 
لطف میکنین:)
زنده باشید
فعلا همین ترشی گل کلم و گذاشتم بعدی ترشی لبنانی خوههد بود
خودتون هم میتونید درست کنید:)
اگر اقا بودم دلم میخواست قطعا با دستای خودم ترشی بذارم یه بار:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan