دیوار نوشت های آلاء


خداجون عاشششقتم

پیامبر فرمودند اگر کسی و دوست داری ابراز کن

خدایا اومدم فریاااااد بزنننمممممممم بگم عاششششششششششقتم

دلم میخواد سر به سجده بذارم و قربونت برم فقط😍😍

برو جدی؟؟
ینی برم به پسرهمسایمون بگم؟؟
اگه دوسش داری بگو دیگه:)
سلام.
وبلاگ خوب و زیبایی دارین و مطالب خوبی ثبت کردین.
توصیه می کنم که برای افزایش بازدیدکنندگانش از سایت دنیس استفاده کنید.
منتظر حضور گرم شما هستیم.
https://Dnis.ir
فقط یه هفت هشت سال ازم کوچیکتره
:|
همه دوست داشتنا به ازدواج ختم نمیشه که😜
برای من همه بدون استثنا باید به ازدواج ختم شه
=))
چرا تا الان پس ختم نشده
خدا جون عاشقتم :)
ما همع عاشقتیم خدا
😍💜😚😻😍
😍😍😍😍😍😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan