دیوار نوشت های آلاء


دنیا به اخر نرسیده

اینکه میگن بیماری من علاج نداره

و کبد و کلیه و پوست و مو رو از کار میندازه 

و عوارض داروها بالاست و داروها باید تا اخر عمر استفاده بشه

شاید اوایل یکم ترسناک بود اما با خودم گفتم دنیا به اخر نرسیده

نمیتونم بشینم و منتظر فرشته مرگ باشم:)

اینکه حتی فعلا نمیتونم مادر بشم نمیتونه من و از پا بندازه

یاعلی میگم و شروع میکنم به جنگیدن 

تصمیم دارم برم دانشگاه و تا اونجایی که امکانش هست درس بخونم

فعلا حوصله کنکور ندارم وارد دانشگاه تو رشته مورد علاقم میشم و از اول جدی درس میخونم 

برای ارشد تو یه دانشگاه معتبر و اگر امکانش بود برای دکترا بخونم

این ها اهداف منه امیدوارم بهشون برسم

شماهم دعا کنید که خیر برام رقم بخوره:)

خدا جون مصلحت مارو تو رویاهامون قرار بده میسی:)

آفرین :) چقدر خوشحالم که اینقدر خوبی :)
ممنون حوای نازنینم
بی شک دعاهای خیر تو در حقم اثر کرده تو روحیه ام تو اون روزهای سخت
وقتی از روبروی پنجره فولاد تماس میگرفتی باهام
در پناه مادر مقدس باامید با انرژی ...
هر چی آرزوی خوبه مال تو...
ممنونم از دعای خیرتون
تو خوبِ خوب خوب میشی آلای نازِ من 
و یه قند عسل گل پسر برای من میاری باهاش بازی گنم 😍😍😍😍😘😗
قندِ نباتم 😘🤔
فوای تو بشششششششم مهربونم
پسمل میارم بیاد دخملت و بگیده
آفرین
با قدرت جلو برو
ممکنه تو این راه خسته بشی ببری کلافه بشی کم بیاری. اما ناامید نشو. قدرتمند بمون. توک به خدا. دکتر ها که خدا نیستند! زیاد به حرفای ناامید کننده شون گوش نکن. تو خدا رو داری
:)بوس

توکل برخدااااااااا

دعایم برایت این است که حاجت دلت با حکمت خدایت یکی باشد:)))))
چه دعای قشنگی ممنون
چند بار موقع خوندن متن خودمو خواستم جات بزارم 
نمیدونم من ترسو بودم یا چی ولی ترسناک بود‌‌:/
اوایل برای خودم وحشتناک بود درک شرایط
اما فهمیدم ادمیزاد واقعا موجود عجیبیه و زود کنار میاد با همه چی...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan