دیوار نوشت های آلاء


دانشگاه

تصمیم گرفتم برم دنبال درس خوندن

فعلا در حد تصمیم هست

فردا میرم به دانشگاه شهر سری بزنم از دانشجوها مرس و جویی کنم ببینم وضعیت دانشگاه چطوره و راجب شرایط صحبت کنم

اگر شد ورودی بهمن باشم

خدارو چه دیدی شاید همین ترم رفتم:)


موفق باشی :)
ممنونم
سه شنبه ۸ آبان ۹۷ , ۲۲:۲۳ آقای سر به هوا :)
دانشگاه خوبه واسه کسی که رشته اش دوست داشته باش!

موفق باشی:))
فکر میکنم که دوست داشته باشمش 

یادمه دوستم عاشق ادبیات بود و دانشگاه تهران

ادبیات دانشگاه تهران قبول شد 
هروقت دیدمش در حال نفرین کردن خودش بود و میگفت عاشق هرچی که هستی بهش فکر کن و بیفت داخلش تا ازش متنفر بشی:))

منم فعلا رشته ای که انتخاب کردم دوست دارم..بریم ببینیم دانشگاه چی رقم میزنه برامون
موفق باشی عزیزم :)
خیلی خوبه
ممنون فا رام جان
توکل برخدا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan