دیوار نوشت های آلاء


نگم براتون

نگم براتون گه یوگا رو شروع کردم:)

فعلا با یه کانال تلگرام دارم پیش میرم 

تا یه باشگاه خوب پیدا کنم:)


💪💪💪💪
👍👍👍👍👍👍👍
💪💪💪💪💪
چ خووب :)
خیلی عالیه 
آفرین عزیزم
درستش همینه،زندگی جریان داره⁦^_^⁩
بعععععله*_*
خیلی خوبه 
موفق باشی 😊😍
مرررسی
چه خوب
به ما هم یاد بدید
چشم حتما
خدایی از صبح ازاد ازادم 

چه خوب :)
به به حواخانم😍😍😍😍
موفق باشی :)
میسی؛)
مراقبه رو شخصی کنید و دنبال راهکارهای آموزشی نباشید
میترسم دنبال این مراقبه ها و اینا برم
من صرف ورزش انجام میدم
موفق باشید 

به ما هم یاد بدید:)
ممنون
چشششم
شنبه ۲۹ دی ۹۷ , ۰۸:۰۹ محمد روشنیان
یوگا اصلا خوب نیست
مراقبه هم منظورم این بود که خیلی راحت مراقب رفتار و کاراتون باشید
نه این مکتبای نوظهور و شیطانی جدید که یوگا هم بخشیش همینه
مراقبه در بهترین حالت یعنی ورزش ساده و مراقبت از رفتارها و زمان
یوگا اون چیزی نیست که ما مذهبی هارو ازش ترسوندن
ورزش آررمِ با تمرکز و دقت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan