دیوار نوشت های آلاء


خدا همیشه هست

تو که میدانی باید در سختی ها مقاوم باشی، چرا ناامید می شوی؟!... 

تو که میدانی روزهای سخت نمی مانند چرا باز هم نگران و ناآرامی؟! ...

تو که بهتر از من می دانی ...، 

پس چرا باز هم ...؟!

می دانم که می دانی، 

اما دیگر، ولی و اما و اگر ندارد!

آرام و استوار به مسیرت ادامه بده ...

ذهن زیبایت، زندگی را زیبا خواهد کرد؛ 

آنگاه تو میان خوشبختی غرق خواهی شد، 

آنقدر که هیچکس نتواند نجاتت دهد ...!

خیالت راحت،

من هم می دانم،

تو هم می دانی،

بی اما و اگر؛ 

خدا همیشه هست ..

خدا همیشه هست 
و خدایی که به شدّت کافیست
نا امیدی کار شیطونه

بله خدا همیشه هست آلاء عزیزم :)
شیطانم که رفیق فابریک ما؛-)

خدا از اون رفیق تر
عاشق خدام :)
خدایا شکرت
خدایا به هزار و یک دلیل شککککککرررررررررر
داد بزنیم خداااااااا عاشششششقتم
خدا جونم عاااااااااشقتم 😍😍😍
خداهم جواب میده منم عاشق شمام
دوشنبه ۳۰ مهر ۹۷ , ۱۳:۳۰ آقای سر به هوا :)
:))
خداوند بندگان را کفایت است
*_*
بهترین کار رو کردی ورزش علاج خیلی از بیماریاس
آفرین:)
:)
از صبح شروع کردم
ارام و استوار به مسیرت ادامه بده ...دقیقا مهم ترین کاریه که همه مون باید انجام بدیم ،مخصوصا ارام بودنش که خیلی سخته 
چشششششششم
سخته اما شدنیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan