دیوار نوشت های آلاء


زندگی من

زندگی من به دوقسمت تقسیم میشه

قبل از مریضی بعد ازمریضی 

دقیقا یک هفته قبل از،شروع شدن بیماریم رفته بودم پیش روانشناس

گفتم میخوام این قسمت از خاطراتم و فراموش کنم 

میخوام بیشتر از زندگی لذت ببرم

و کلی خواسته از خودم داشتم 

دقیقا بعد از مشاوره مریصیم عود کرد و حالم هر روز،بدتر شد

تشخیص اولیه سرطان بود و بعد گفتن ibd دکتر الان مشکوک شده بهم

و دوباره قراره کولونوسکوپی و اندوسکوپی و تیکه برداری و خودش انجام بده

اما من چه فرقی کردم!

الان خیلی چیزها برام مهم نیست

چند روز پیش رو میزیِ گرون قیمتم که همیشه مواظب بودم نیفته افتاد و یه گوشش شکست واقعا برام مهم نبود حتی نگفتم حیف باشی

جز افراد خوش هیکل بودم و شش سال وزنم و ثابت نگه داشتم با قد بلندم و الان هر روز در حال اب شدنم و مهم نیست

بخاطر پوست صافم خوشحال بودم و خیلی نیاز به لوازم ارایش نداشتم

و این روزها صورتم پر از جوش های ریز شده که کم کم دارن شکوفا میشن

موهای بلندم گوله گوله داره میریزه و این هم مهم نیست

این روزها به یه بی خیالی خاصی رسیدم.

نه اینکه ناامید شده باشم

نه 

رسیدم به اینکه واقعا هیچکدوم از اینها مهم نیست

پوست و مو و اندام و وسایل همه و همه ابزارن

شاید گاهی ابزار شیطان باشن تا تورو سرگرم دنیا کنن 

این روزها سر به زیر تر شدم

چون درک کردم که دنیا بازیچه ای بیش نیست

شاید خدا خواست تو اوج جوونی من به این فهم برسم...

امیدوارم این همه سختی و مریضی من و از خدا دور نکنه

غر غرهام و نشنیده بگیر که گاهی واقعا کم میارم

الانم شاید کم اوردم اینهارو گفتم...

پ ن:هیچکدوم از چیزهایی که پیش مشاور مطرح کردم الان واقعا برام مهم نیست....

منظور از الان بعد از بیماری 

همه این اتفاقات از یک شهریور افتاد

من مطمئنم تو خوب میشی. باید خودت باور کنی که تموم میشه این روزای سخت. 
منم امیدوارم خوب بشم
ولی دیگه به هیچی مطمئن نیستم 
هرچی خدا بخواد همون میشه خوب هم نشم راضی ام
وای وای من چقدر حرص الکی میخورم بعضی وقتا ..این پستت آرومم کرد..
ممنون واقعا ..هیچ چیز هیچ چیز مهم نیست واقعا ..
راستی جمعه رفته بودم امامزاده دعای ندبه وقتی گفتن برای همه بیمارا دعا کنید تو اومدی تو ذهنم و برات دعا کردم..بهتر باشی عزیزم.
واقعا هیچ چیزی موندگار نیست...
دنیا مثل تار عنکبوتِ 
يكشنبه ۲۹ مهر ۹۷ , ۱۳:۱۷ آقای سر به هوا :)
یعنی امیدی هست سرطان نباشه؟:))
دوهفته دیگه مشخص میشه
سلام یکی از بهترین دوستام مبتلا به ام اس شد...انقدر این دختر روحیه خوبی داشت که الان بعد ازچهار سال ازمنم بهتره زندگی خوبی داره بچشم ۶ یا۷ ماهشه...
من مطمئنم شما هم میتونید
سلام
الحمدالله
روحیه داشتن تو بیماری کار بس دشواریه الهی خدا به همه بیمارها توانایی تحمل کردن بده
عزیزم...انشاالله با کمک خدا هر چه سریعتر خوب میشی ،همیشه میگم فاطمه تو روزای سختمون بهمون روحیه میداد همیشه سعی میکرد جو شادی برامون درست کنه ،حالا این همه ادم نمیتونیم براش کوچکترین خوبیشو جبران کنیم،تنها کاری که از دستمون برمیاد دعا کردنه ،همه مون دعا گوت هستیم و ارزمونه که خوب شی و دیگه هیچ وقت فاطمه شاد ما روی غم نبینه
خودت بمب روحیه ای برام عزیزدل
الهی آمین
الهی روزهای خوب برای هممون بیاد...
هرکس یجور درد میکشه تو زندگی درد من علنی شد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan