دیوار نوشت های آلاء


انسانم ارزوست

گاهی ارزو داری به یک انسان برخورد کنی تو این دنیای ....

و خدا انسان هایی و سر راهت قرار میده که نمیدونی چطور

 با دخترعموهام نشستیم و داریم انالیز میکنیم

میگن از کجا پیدا شد این اقا؟

گفتم نمیدونم وبلاگ!

داروخونه؟

همون وبلاگی معرفی کرد

 اون روز که نسخم و پست کردم فرداش برداشتم پست و 

کسی که معرفی کردن برای داروخونه خیلی انسان بودن

شماره تماس دادن و نسخم و فرستادم و پول و فرستادم

گفتن اگه ازاد بگیری میشه ۹۰۰نود درصد و بیمه میده

بیمه اذیت میکنه تا بده برای همین داروخونه ها نمیدن ولی ما هنوز این کارو نکردیم و با نرخ دولتی میزنیم...

صبح هفت تا دارو از یه دلال گرفتم شد ۳۴۰هزارتومن 

الان ۳۰تا داروم و ۱۵تا از یه دارو شد ۱۴۰ نسخه رو تلگرام فرستادم پول و کارت به کارت کردم گفتن دارو رو گذاشتن کنار دخترعمو هم گفت میره از زنجان برام بگیره

از اقای حامد سپهر تشکر ویژه ویژه دارم وبلاگ همراز

شخصیت های متین بیان ارادت خاصی دارم بهشون 

ایشون کمکم کردن برای همه این اتفاقات


دستشون درد نکنه :)
واقعا
دستشون درد نکنه :)
ادم گاهی میمونه با چه زبونی تشکر کنه
يكشنبه ۲۹ مهر ۹۷ , ۱۹:۲۸ آقای سر به هوا :)
اجرش با امام حسین(ع)
ان شاالله 
بهترین هارو از خدا براشون میخوام
خجالتم ندین ، واقعا کاری نکردم این تنها کاری بود که شاید از دستم برمیومد
امیدوارم بزودی نیازی به دارو هم نداشته باشین و سلامتیتون برقرار بشه
دعا میکنم براتون
ان شاالله به زودی زود خدا پاداش کاری که کردین و بهتون بده
بقول مادر بزرگها صد دردنیا هزار دراخرت
میتونستید مثل همه داروهارو بگیرید و ششصد تومن بکشید روش و بهم بفروشید
کاری که همه دارن میکنن تو این بی دارویی

خدا انشاالله خیر دنیا و اخرت نصیبشون کنه ،و همچین ادمایی رو زیاد کنه 
الهی امین
اره واقعا 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan