دیوار نوشت های آلاء


کربلا

بسم رب الحسین

من از جمله افرادی هستم که خیلی به قسمت اعتقاد ندارم

بلکه به همت بیشتر معتقدم:)

قسمت و بهونه کردیم برای کم همتی خودمون تا تقصیر و بندازیم گردنش و خودمون و خلاص کنیم

مگه اعتقاد نداریم حسین کشتی نجاتِ؟

مگه نمیگیم بانی کار خیر خداست؟

پس چرا به بحث کربلا میرسه هزار و یک بهونه میاریم که قسمت نیست؟

کافیه از ته دل ازش بخوای من امام حسین و کریم تر از اون میبینم که بهت نده

یادمه دستامون خالیه خالی بود حتی پول گرفتن ویزا نداشتیم

ولی با پررویی تمام از حضرت رقیه خواستم ...

گفتم یا رقیه خاتون من کربلا میخوام

همون روز یه قرعه کشی از طرف برنامه سمت خدا بود برای کربلا 

برای کسایی که بار اولشون بود

اسم همسرم و ثبت نام کردم باید کسی که معرفی میکنه مشخصات خودش هم مینوشت

مشخصات خودم هم نوشتم بعنوان معرف 

به هیچکس هم حرفی نزدم گفتم اگه اسمم درنیاد ناامید نشیم یک هفته مونده بود به اربعین

همون شب تماس گرفتن ساعت ۱۱شب بود

تا گفت از برنامه سمت خدا تماس میگیریم اشک از چشمام سرازیر شد...

اطرافیان که نمیدونستن جریان چیه من پشت گوشی حضرت رقیه رو صدا میزدم...

پول واریز شد ...

سجده شکری بجا اوردیم ،شیرین ترین سجده شکر بود...

۶۰۰واریز شد

ما کارهامون و انجام دادیم ۲۰۰هزارتومن کم اوردیم

نمیدونستیم چه کنیم

همسرم خواست قرض کنه گفتم صبر کن 

تا اینجا بانی ارباب بوده باقیش هم خودش درست میکنه...

گفتیم یه موجودی بگیریم ببینیم چقدر مونده تو کارت در کمال ناباوری ۲۰۰هزارتومن به کارت ما منتقل شده بود

خدایا این کیه که میدونه دویست کم داریم؟!!!!

شب که رسیدم خونه دیدم از طرف برنامه پیام اومده ۲۰۰تومن هدیه ویژه بود که به شما تعلق گرفت

فقط تو دلم گفتم ارباب شدی که رو به هرکس نزنم...


و من کشتی نجات بودن و با تمام وجود درک کردم 

حکمت و قسمت و همت و درک کردم

و با تمام وجود معتقدم کافیه از خودش بخوای....

همه چی و جور میکنه،همه چی و....این خاطره برای سال۹۵


خوش به حالتون
چه سعادتی...
با کریمان کارها دشوار نیست...
سلام
الحمد لله
اگر اجازه دهید جمله را به این شکل پیشنهاد بدهم که:
«قسمت» درست نیست؛ «همت» هم کافی نیست؛ مهم تر از همت، «دعوت» است.
التماس دعا
سلام
به نظرم اول باید خودمون بخوایم بعد دعوت کنن
من بشینم تو خونه و کاری نکنم دعوت نمیشم باید واقعا ازشون خواست قدمی برداشت
حتی با دستای خالی خواستم و دادن و رفتیم
هذا من فضل ربی
چه دل پاکی داری که اینطوری وصل شدی...
ببین چه کرمی دارن که روسیاهی مثل من و اینطور روونه کردن
ای جانم 😢😢😢
خدایا شکرت 
دلم میخواد هربار از لطف هایی که کرده بگم...
خدا خیلی مهربونه:'(
چرا تو سختی ها یادم میره
اون که صد البته

خب حالا هم متوسل شو به خاندان شون... از این خاندان بی اندازه طلب کن... شفای بیمار که چیزی نیست...

خواستم ان شاالله که بدن...
جمعه ۲۷ مهر ۹۷ , ۱۲:۳۳ آقای سر به هوا :)
من به طلبیدن اعتقاد دارم
پنجاه پنجاست 
باید بخوای تلاش کنی همت کنی و اگر نشد بگی لابد طلبیده نشدیم و باز بخوای انقدر ازشون درخواست کنی تا بالاخره بدن
جمعه ۲۷ مهر ۹۷ , ۱۳:۰۰ پریسا سادات ..
چه خاطرات قشنگی...
:)
لطف داری گلم*_*
قشنگیش به لطف و کرم خداست
سلام عکس نسخه تونو برا یکی از دوستا که دکتر داروسازه فرستادم گفت که دارن اگه هنوز پیدا نکردین بگم بهشون البته داروخانه شون تو زنجانه ولی گفت مشکلی نیست میفرسته
سلام قیمت ازشون میگیرید؟
یکی الان پیدا کرده هفتا انما داشت۲۳۰تومن 
فقط انما رو میخوایید یا کل نسخه رو
30تا انما نوشته ، اونا گفتن دارن
کل نسخه میشه بپرسید که بیمه تقبل میکنه یا ازاد حساب میشه و قیمت چقدره؟

گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است
گاهی نگفته قرعه به نام تو میشود

گاهی گدای گدایی و بخت یار نیست 
گاهی تمام شهر گدای تو میشود
ارباب شدی که رو به هرکس نزنم...
اشکم جاری شد
با کریمان کارها دشوار نیست
:'(
امیدوارم به حق امام حسین هر چه زودتر شفا بگیری و این مریضی کلا ریشه کن شه 
الهی آمین فدای تو 
الهی تو هم عاقبت بخیر بشی گلم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan