دیوار نوشت های آلاء


کم اوردم

دیشب واقعا کم اوردم وقتی داداش زنگ زد گفت داروهام و پیدا کرده 

۹۰۰تومن عرق سرد نشست رو بدنم...

تب سرد کردم دنیا یه لحظه رو سرم چرخید داروهای دوهفته ست اینا

دوهفته پیش تازه ۴۰۰داده بودم

یه لحظه کم هوردم گفت خدایا از کجا بیاریم:'(

امروز مامان اومد دنبالم گفت بریم پیش دخترعمو پیچوندمش ناراحت شد 

خلاصه که راضی شدم و با بی میلی اومدم پیش دخترعمو 

از خواهر نزدیکتره بهم.

حالم و پرسید و فهمید همون آلاء قدیم نیستم 

گفت کم نیار و این حرف ها منم چشمی میگفتم...

زن عمو اصرار داشت شماره کارت بدم بهم یه تومن بده دستم باشه گفتم پول هست

گفت میدونم هست با این فقط خودت و تقویت کن خیلی ضعیف شدی تو دوهفته چهارکیلو کم کردم

منی که شش ساله شصت کیلوام رفتم رو ترازو۵۶شده بودم...

شماره کارت ندادم یه خانمی اومد جلوی در دوملیون پول اورد گفت اسمت تو قرعه کشی دراومده و زن عمو یک ملیونش و گذاشت تو کیف من

گفتم زن عمو من نمیتونم فعلا پس بدم واقعا از قرض میترسم گفت من این و به دختر خودم دادم

شرمنده شدم از دعوای دیشبم با خدا 

دخترعمو گفت خدا کفیل یتیمِ کفیل بیمار هم هست...

خودش حواسش هست یه لحظه حس کردم واقعا داره نگام میکنه....منتظر شکرگذاری بود که رفتم وضو گرفتم و ایستادم به نماز

 پشت زمینه هم تخت دخترعموست امیدوارم به زودی این تخت و بندازیم کنار:'(

و من یتقل الله یجعل لهو مخرجا و یرزقه من حیث لا یحتسب و من یتوکل علی الله فهو حسبه ان الله بالغ امره قد جعل الله لکل شئ قدرا... 
ایه دو و سه سوره طلاق رو بخون. 

و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد. 

بازم بگم؟
اول هر سوره ای نوشته بسم الله الرحمن الرحیم.   خواهر من الرحمن الرحیم.... حتی سوره توبه آخرش میگه خدا بخشنده و مهربونه. 
بازم بگم؟؟؟
خدا میگه من از رگ گردن بهت نزدیک ترم. فکر میکنی نمی بینه اوضاعتو؟ بعضی وقتا معلم ها به شاگرد زرنگ کلاسشون سوال های سخت تری میدن. انتظار بیشتری دارن جون میدونن توانایی حل مساله و سوال رو دارن. 

بازم بگم؟؟؟؟
نه کافیه:)
گاهی کم میارم کم نیارم که انسان نیستم فرشته ام:)
انشاءالله همه چی درست میشه...
ان شاالله...
خدا با ماست :)
اره واقعا 
خداچنان دهنم و بست از صبح سرم پایینه:'(
شرمندشم
عزیزم
نمیتونم واقعا درک کنم ارحم الراحمین یعنی چی...
مهربونترین مهربونا رو نمیتونم هضم کنم
ولی امروز یه قطره از رحمتش و دیدم 

خدا رو هزار مرتبه شکر 

خیلی شرمندشم:'(

خداروشکر ،چقد ارتباط قشنگی با خدا داری ...غبطه خوردم که چرا من هیچ وقت تا این اندازه به خدا اعتماد نداشتم ،امیدوارم خدا خودش کمک کنه هر چه سریعتر روند بهبودو طی کنی 
فدای تو بشم الهی
منم مثل این بالایی غبطه خوردم بهت:)
به ایمانت و به محکم بودنت
خیلی ایول داری تو

زود خوب میشی ایشالا
زود زود به لطف خدا
غبطه خوردنی نیستم...
خیلی ضعیفم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan