دیوار نوشت های آلاء


تهش مرگه

اخرش قراره بمیرم

از امروز دیگه نه ازمایش میدم نه دارو مصرف میکنم

این همه هزینه برای زنده بودن و زندگی کردن

اگه خدا میخواست سالم باشیم مریضی نمیداد

خداجون من اماده مرگم بسم الله

سلام خیلی وقته وبتون رو میخونم ولی نمیدونم چرا نمیتونستم نظر بدم.
شاید هم خدا میخواد قدر سلامتی مون رو بدانیم و به خاطر نعمت های زیادی که به ما داده شکر گذارش باشیم.
بدونیم که حتی نعمتی مثل سلامتی هم همیشگی نیست نیازمند شکره.

پ.ن: قوی باشین شاید شما مصداق بارز هر که در این بزم مقرب تر است جام بلا بیشترش می  دهند باشین.
این چه حرفیه میزنی دور از جونت
آدما برا مبارزه آفریده شدن و امتحان هرکی امتحانش سختتره اتفاقا معلومه خدا بیشتر دوستش داره
خدا که فعلا سر لج داره با ما...

پنجشنبه ۲۶ مهر ۹۷ , ۱۲:۰۰ آقای سر به هوا :)
یه جور میگی انگار ما تهش به زندگی میرسیم
نکن این کارهارو
خدا اندازه تلاشت بهت هدیه مبده!
نکنه ازش نا امید شدی؟:(



شرایط سختیه 
واقعا امتحانِ هر لحظه ایمانم در حال تزلزلِ
چرا نا امیدید؟
امیدوار باشید ... انسان به امید زنده س
بین امید و ناامیدی قرار داشتم 
الان بهترم الحمدالله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan